کد خبر: 644891
تاریخ انتشار :

اعلام نحوه فعالیت مدارس در هفته آینده

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت مدارس در کشور به ویژه مدارس پایتخت در هفته پیش رو توضیحاتی ارائه کرد.

اعلام نحوه فعالیت مدارس در هفته آینده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صادق ستاری‌فرد معاون وزیر آموزش و پرورش در این باره اظهار کرد: ستاد کرونا حدود یک هفته ـ ۱۰ روز قبل تصمیم گرفت که حسب اقتضائات و شرایط، استاندارها درباره بازگشایی‌ها تصمیم‌گیری کنند که بر این اساس استاندارها حسب شرایط در این باره تصمیم گیری می‌کنند که کلاس‌ها حضوری و یا ترکیبی و در چه مقاطعی حضوری باشد.

وی افزود: اکنون با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته، استانداری‌ها با همکاری شورای آموزش و پرورش استان‌ها در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت مدارس تهران گفت: در شهر تهران چیزی که اعلام و ابلاغ شد، فعالیت ترکیبی بود. مقطع ابتدایی که هفته گذشته غیرحضوری بود و مقطع متوسطه که دانش‌آموزان واکسن زده بودند، به صورت حضوری و مجازی آموزش‌های خود را دنبال کردند.

ستاری‌فرد ادامه داد: از این هفته هم فعالیت مدارس به همان سبک و سیاق پیش می‌رود؛ مگر آنکه تصمیمات جدیدی اتخاذ شود. در شهر تهران این هفته، هم در دبستان‌ها و هم دبیرستان‌ها، آموزش‌ها به صورت ترکیبیِ حضوری - مجازی است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها