کد خبر: 644936
تاریخ انتشار :

موضع جدید حزب کارگزاران نسبت به نتیجه مذاکرات وین

ایسنا/ یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به رصد مسائل مهم کشور در این حزب گفت: کارگزاران به نتیجه مذاکرات وین خوشبین است

موضع جدید حزب کارگزاران نسبت به نتیجه مذاکرات وین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی محمد نمازی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حزب کارگزاران این روزها کاملا فعال است، اظهار کرد: دبیرکل پای کار ایستاده و معاونان خود را هم انتخاب کرده است. جلسات شورای مرکزی هم به صورت منظم هر دو هفته یک بار تشکیل می شود و این جلسات هم با دستور کار قبلی تشکیل می شود.

وی ادامه داد: موضع حزب نیز نسبت به انتخابات آینده این است که اصل بر حضور است، اما باید زمینه برای مشارکت و برگزاری انتخابات رقابتی هم فراهم شود. ما معتقدیم ذات احزاب با انتخابات گره خورده است و حزب هم نمی خواهد از انتخابات کنار بکشد، اما شرایط برای انتخابات رقابتی هم باید فراهم شود.

این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: مسائل مختلف کشور از جمله مسائل اقتصادی و مذاکرات وین هم توسط حزب کارگزاران رصد می شود و ما به نتیجه مذاکرات خوشبین هستیم.

رئیس کمیته آموزش حزب کارگزاران همچنین گفت: ما با استفاده از کلاب هاوس دوره های آموزش خود را برای احزاب برگزار می‌کنیم که نمونه آخر آن عاقبت نظام های مدرن در ایران بود که توسط دکتر نقیب زاده آموزش داده شد. همچنین کارکرد حزبی در حکومت نیز مورد بررسی قرار گرفت. ما معتقدیم مهمترین کار حزب بعد از عضوگیری و تشکیلات آموزش احزاب است تا حزب برای اداره کشور نیرو و کادر داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها