کد خبر: 645487
تاریخ انتشار :

جنجال بزرگ عکس‌های دختر « محمدعلی رامین»

برترین ها/ محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی در دوره احمدی نژاد به دلیل ۹ لغو امتیاز، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی مشهور است.

جنجال بزرگ عکس‌های دختر « محمدعلی رامین»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و در دولت نهم (دوره احمدی نژاد) مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد بود. شهرت او به دلیل ۹ لغو امتیاز، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، به نشریات داد که رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود. به تازگی عکسی از دختر او منتشر شده که حاکی از فعالیت او به عنوان مدل در صنعت اروپا است، این تصاویر با واکنش بسیاری از کاربران همراه شده است.

2789418_588

انتشار این عکس در کنار حواشی تازه مهناز افشار و یاسین رامین، باعث توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به خانواده رامین شده، البته ما عکس‌های منتشر شده در توئیتر و اینستاگرام را نمی‌توانیم منتشر کنیم اما خب برخی واکنش‌ها خصوصا اهالی رسانه که از «رامین» خاطرات ناگواری دارند را اینجا گذاشتیم:

مستوره نصیری(روزنامه‌نگار) در توئیتر خود در این‌باره نوشت: هرآنچه برای دختر و پسر محمدعلی رامین می‌نویسند، به چشم ما خوب است، خصوصا تصاویر دخترش. معاون مطبوعاتی بود، یک روز آمد بازدید روزنامه ما، با توصیه و تذکر قبلی، سر هر سرویس که می‌آمد، همه یک‌دور دستشان را دور مقنعه می‌کشیدند که موها برود زیر مقنعه تا خاطر رامین مکدر نشود. در بازدید از تحریریه‌ها تذکر حجاب می‌داد. زندگی شخصی این‌ها، فرزندان‌شان و همه کس و کارشان تا وقتی روال‌شان در ظاهر این است، به همه مربوط است. روزنامه اعتماد دوبار توقیف شد. یک بار در سال ۸۸ و یکبار بعد از آن. بعد انتخابات ۸۸، آقای رامین وقتی معاون مطبوعاتی شد یک روز بعدازظهر به روزنامه اعتماد آمد. خبرنگاران چند سوال تند از رامین پرسیدند که رامین عصبانی شد و با قهر آنجا را ترک کرد.

2789419_371

مهدی افروزمنش(روزنامه‌نگار) نیز در این‌باره نوشت: محمدعلی رامین،مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد احمدی‌نژاد سال ۸۸آمد فرهیختگان، با چشم‌های براقِ و توپی پُر، افاضاتی کردند به همراه چند تذکر حجاب و در نهایت خبرنگاران را مشتی “دلقک” خواند. رفته و نرفته با همکاری محمدی(مدیرمسئول روزنامه) یک یک معترضان را اخراج کردند.

مریم جعفری(روزنامه‌نگار) نیز خاطره‌ی دیگری از دوران معاونت رامین نوشت: تشریف آوردن «ایلنا» ماها که حاضرنشدیم مقنعه سر کنیم،اما فرمودند،چرا از لوگوی آژانس بین‌اللمی انرژی اتمی استفاده می‌کنید،برای این طرح از سمبل ستاره داوود الهام گرفته شده! زمانی که شنیدن،وقتی این سمبل رو اسکانس پنج هزار تومنی هست،دیگه استفاده ازش چه اشکالی داره، سکوت عجیبی حاکم شد!

کاربران اما بیشتر درگیر آن وجه از ماجرا هستند که به آقازادگی و این مسائل مربوط است، تغییر نگرش فرزندان مسئولان نظام، نکته چشمگیر گلایه کاربران است:

کاربری با نام سینا برخلاف غالب نظرات این روزهای شبکه‌های اجتماعی نوشت: من شخصا رابطه پدر و فرزندی رو تو این موارد درک نمی کنم. اگه دفاع محسوب نشه حرفم که نیست، نمی دونم چرا عجیب به نظر میاد اگه یه بچه ای خط فکری متفاوتی از پدر مادرش داشته باشه؟ مگه همه باید دنباله رو پدر مادرشون باشن؟ چرا نباید بچه هاشون رو‌‌مستقل دید؟

کاربری دیگری به نام پلاتینیوم هم مثل سینا سعی کرده متفاوت بنویسد: دوس داشتید چیکار کنه؟سر دخترشو بزنه یا بندازتش زندان؟ تو ایران خیلی پیش میاد که فرزند ادم شبیه خود ادم نباشه و همیشه هم فرزنداشونو به خاطر کارای پدرش هیت میکنید در حالی که خودتونم میدونید قضیه خانوادگی خیلی پیچیده تر ازینه که بشه جاج کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها