کد خبر: 645494
تاریخ انتشار :

چرا رئیسی برای تصویب لایحه بودجه به مجلس نمی‌رود؟

تسنیم/ سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: به دلیل اینکه رئیس‌جمهور در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه در مجلس حضور پیدا کرد نیاز نیست که در زمان بررسی جزئیات در مجلس حضور داشته باشد.

چرا رئیسی برای تصویب لایحه بودجه به مجلس نمی‌رود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از آغاز جلسات بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از فردا(یکشنبه) خبر داد.

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از فردا جلسه علنی خواهد داشت، گفت: نمایندگان پس از بازگشت از حوزه‌های انتخابیه خود از فردا (یکشنبه ۱ اسفند) به بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ می‌پردازند.

وی ادامه داد: پس از اتمام روند بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق، گزارش این کمیسیون در سامانه طرح و لوایح صحن علنی قرار داده شد تا نمایندگان پیشنهادات خود را ثبت کنند که امروز (شنبه ۳۰ بهمن) آخرین فرصت ارائه پیشنهادات است.

نماینده تهران در مجلس درباره حضور مسئولان دولتی در مجلس برای دفاع از جزئیات لایحه بودجه، اضافه کرد: به دلیل اینکه رئیس‌جمهور در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه در مجلس حضور پیدا کرد طبق آئین‌نامه مجلس نیاز نیست که  در زمان بررسی جزئیات در مجلس حضور داشته باشد و در زمان بررسی لایحه سایر مسئولان دولتی در صحن علنی پارلمان حضور می‌یابند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس درباره زمان اتمام بررسی لایحه بودجه در صحن علنی پارلمان، اظهار کرد: قطعاً تا پایان اسفند کار بررسی لایحه بودجه در مجلس به اتمام می‌رسد و به دولت برای اجرا ابلاغ می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها