کد خبر: 645997
تاریخ انتشار :

مهاجری: حامیان طرح صیانت بدانند مردم به دوران پارینه‌سنگی بر نمی‌گردند

محمد مهاجری در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» گفت: من امروز بعدازظهر انشالله می‌خواهم یک کرسی و منقل و چند کیلو ذغال و یک شاهنامه بخرم که به زندگی سنتی عادت کنیم و در خانه مثل قدیم زندگی کنیم!

مهاجری: حامیان طرح صیانت بدانند مردم به دوران پارینه‌سنگی بر نمی‌گردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبر سراسری، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، نسبت به چرایی نوع رفتار مجلس در تقابل با مردم در طرح صیانت گفت: «من عادت کرده‌ام قبل از روضه گریه نکنم و کمی باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌کنند. با این وجود من امروز بعدازظهر انشالله می‌خواهم یک کرسی و منقل و چند کیلو ذغال و یک شاهنامه بخرم که به زندگی سنتی عادت کنیم و در خانه مثل قدیم زندگی کنیم. مردم که برای این ها مهم نیستند مردم باید برای کسی اهمیت داشته باشد وقتی آقاتهرانی می گوید همه هم مخالف باشند من کار خودم را انجام می دهم مردم برای این ها کیلویی چند است؟ البته اینقدر این طرح رواست که بخشی از مجلس هم با آن همراهی نمی‌کند».

او در ادامه درباره نتایج روانی و اجتماعی منفی طرح صیانت در جامعه افزود: «من بعید می‌دانم نتایج اجتماعی داشته باشد و حامیان طرح صیانت بدانند حتما مردم مجددا به دوران پارینه سنگی نمی‌گردند. باور کنید من واقعا نگران نیستم چون جمع‌آوری ماهواره چقدر طول کشید؟ مقابله با ویدیو چقدر طول کشید؟ این طرح‌ها هم همانقدر طول می کشد. الان ماهواره بالا خانه بیش از 60درصد مردم هست با این طرح 90درصد می شود.بالاخره باید زندگی کرد نمی شود که خود را کشت».

مهاجری سپس درباره نیت سیاسی جبهه پایداری برای تصویب این طرح اشاره کرد: «در ذهن آنها این است که فضای سیاسی وجود نداشته باشد که کسی ابراز وجود کند که مثلا چند سال دیگر محمد خاتمی و اکبرهاشمی و حسن روحانی پیدا شود.مردم تا مدتی غصه می خورند بعد کار خود را می کنند.شما دیدید در انتخابات 98و 1400چقدر مردم شرکت کردند؟انتخابات بعدی هم همین است».

این فعال سیاسی در پایان این بحث گفت: «اینها بعد از مدتی بالاخره به مردم نیاز دارند و مجبور هستند مقابل مردم کوتاه بیایند اما این کوتاه آمدن ممکن است خیلی پرهزینه باشد مثل برجام که اگر زودتر آن را پذیرفته بودیم الان این همه هزینه نمی دادیم.اگر فیلترینگ مباحث غیراخلاقی و ضد امنیت ملی در دستور باشد که مردم مشکلی ندارند اما این ها بحثشان فیلتر این مباحث نیست الان باید فیلتر کنند که چرا گند هشت هزار میلیارد تومان درآمد. همه کسانیکه سراغ مباحث غیراخلاقی می‌روند میزان مصرفی اینترنت برای آنها 3تا5درصد است،‌ منتهی وزیر ارتباطات می گوید اینترنت کند نشده است ممکن است دروغ هم نگوید مثل این می ماند که شما اتوبان 16بانده بسازید اما ماشین در آن حرکت نکند چون کسی رغبت نمی کند به آن جاده برود».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها