کد خبر: 646226
تاریخ انتشار :

ناگفته‌هایی از واکنش علما به داستان جنجالی احمدی نژاد در ونزوئلا

ایسنا/ معاون پیشین احمدی نژاد گفت: مادر چاوز می خواست روبوسی کند و آقای احمدی نژاد خودش را گرفته بود و مسئله این بود. بعد هم صحبتی شد که مرحوم آیت الله یزدی گلایه کردند. برای ایشان من هم توضیح دادم و گفتم قضیه این بود.

ناگفته‌هایی از واکنش علما به داستان جنجالی احمدی نژاد در ونزوئلا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برنامه تلویزیونی دستخط این هفته با حضور حجت الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی روی آنتن رسانه ملی رفت که در قسمتی از این مصاحبه میرتاج الدینی از دیدار احمدی نژاد با مادر چاورز گفت.

میرتاج الدینی گفت: من هم آنجا بودم. قبل از ما عکس در ایران پخش شد که مادر چاوز با آقای احمدی نژاد روبروی هم هستند و این را بیان کرد که قضیه چیست چون پخش کردند که روبوسی کردند و من گفتم نخیر. آن چه من دیدم، روبوسی نبود.

وی در ادامه تصریح کرد مادر چاوز می خواست روبوسی کند و آقای احمدی نژاد خودش را گرفته بود و مسئله این بود. بعد هم صحبتی شد که مرحوم آیت الله یزدی گلایه کردند. برای ایشان من هم توضیح دادم و گفتم قضیه این بود. از دوستان هم پرسیدم. از آقای صالحی هم پرسیدم چون من ۵-۴ ثانیه دیرتر رسیدم و گفتم قضیه چیست. وقتی دیدند فضا و صحنه قدری مناسب نیست، اشاره کردند برویم و اینجا نایستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها