کد خبر: 646273
تاریخ انتشار :

«شبح کی‌یف» کیست؟ | سرنگونی ۶ جنگنده توسط خلبان اوکراینی

رئیس جمهور سابق اوکراین با تایید وجود «شبح کی‌یف» تاکید کرد که با چنین مدافعان قدرتمندی، اوکراین قطعا برنده خواهد شد.

«شبح کی‌یف» کیست؟ | سرنگونی ۶ جنگنده توسط خلبان اوکراینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انتشار خبر‌هایی درباره یک خلبان اوکراینی به نام «شبح کی‌یف» که گفته شده ۶ هواپیمای جنگی روسیه را ساقط کرده است، در شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده است.

به گزارش فرارو، شهروندان اوکراینی می‌گویند که شاهد شکار هواپیما‌های جنگنده روسی درست بر فراز شهر کی‌یف، پایتخت این کشور بوده اند.

امروز پترو پوروشنکو رئیس جمهور سابق اوکراین با انتشار تصویری از این خلبان وجود شبح کی‌یف را تایید کرد.

اکنون منابع رسمی مختلفی وجود او را تایید کرده اند و تصویری از او را به اشتراک گذاشته اند.

رئیس جمهور سابق پترو پوروشنکو تصمیم گرفت تصویری از خلبان قهرمانی که ۶ هواپیما از دولت روسیه را در روز پنجشنبه ۲۴ فوریه سرنگون کرد، به اشتراک گذاشت.

در یکی از سخت‌ترین زمان‌ها برای پایتخت اوکراین، این خلبان در حال پرسه زدن در آسمان‌ها به دنبال قربانیان بیشتر است تا به لیست کشته‌هایش اضافه کند. زمانی که داستان این شبح در حال گسترش بود، بسیاری باور نمی‌کردند که این موضوع واقعی باشد.

پوروشنکو در ذیل این عکس نوشت: در تصویر ما خلبان MiG-۲۹ معروف به شبح کی‌یف را داریم. او دشمنان را به وحشت می‌اندازد و باعث غرور مردم اوکراین می شود. او شش پیروزی بر خلبانان روسی کسب کرده است! با چنین مدافعان قدرتمندی، اوکراین قطعا برنده خواهد شد.

هیچ راهی برای تایید چهره یا هویت واقعی او وجود ندارد، اما این تایید رئیس جمهور سابق اوکراین یک افسانه را به واقعیت تبدیل می‌کند. این دقیقاً همان چیزی است که مردم اوکراین در حال حاضر به آن نیاز دارند.

1156407_297

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها