کد خبر: 646697
تاریخ انتشار :

دغدغه محیط زیستی امام جمعه تهران

حاج‌علی‌اکبری گفت: حفاظت از محیط زیست باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌های این هفته تهران ضمن دعوت همه به تقوای الهی گفت: امروز بشارت حلول ماه معظم شعبان است، آن هم در روز جمعه که ظرفیت معنوی فوق‌العاده‌ای دارد. نسبت این ماه با پیامبر عزیز ما برای فهمیدن اسرار و برکاتی که در این ماه تعبیه شده کفایت می کند.

وی افزود: این ماه ، ماه پیامبر(ص) است. خداوند در ماه پیامبر با دستان پر کرامت علی (ع)، سفره مناجات شعبانیه را گشوده است.‌

اکبری گفت: راهی که مناجات شعبانیه به ما آموزش می‌دهد برای تقوای الهی، راه محبت به خدای متعال است.  اگر جان انسان به عشق الهی بیدار شود در برابر گناهان مصونیت پیدا می کند.

وی با گرامیداشت روز ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری که  تاسیس کمیته امداد امام(ره) هم است، گفت: ما در ماه شعبان در آستانه سال جدید نیازمند عملیات گسترده مردم  هستیم و ان‌شاءالله همه مومنین این ماه را سرشار از سرور و خوشحالی برای نیازمندان کنند.

اکبری در ادامه روز پاسدار و جانباز را در این ماه تبریک گفت.

وی در خبطه های دوم با اشاره به موضوع حفاظت از محیط زیست گفت: این موضوع  باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و مجموعه‌های جهادی به میدان آیند . قرارگاه جهادی برای حفاظت از محیط زیست و توسعه منابع طبیعی و درختکاری در کشور تشکیل شود زیرا مساله حیاتی است. ان‌شاءالله هزاران گروه جهادی اعم از مساجد و اقشار گوناگون به میدانآایند و تا اتفاق ملی با روحیه جهادی نیفتد، کار ما در محیط زیست به سرانجام نمی رسد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها