کد خبر: 646745
تاریخ انتشار :

قابلیت تازه اینستاگرام

به زودی قابلیت زیرنویس خودکار ویدیوها به اینستاگرام می‌آید که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند ویدیوهای خارجی را با زیرنویس زبان خود ببینند.

قابلیت تازه اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به زودی قابلیت زیرنویس خودکار ویدیوها به اینستاگرام می‌آید که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند ویدیوهای خارجی را با زیرنویس زبان خود ببینند.

اینستاگرام هم درست مثل تیک تاک که اواخر سال گذشته زیرنویس خودکار ویدیوها را به اپلیکیشن خودش اضافه کرده بود، این ویژگی را در اپلیکیشن خودش پیاده‌سازی کرده است.

زیرنویس خودکار ویدیو‌ها به اینستاگرام می‌آید

آنطور که رسانه‌ها گزارش می‌کنند، این قابلیت برای تولیدکنندگان محتوا به صورت پیش‌فرض فعال شده است؛ بنابراین دیگر نیازی نیست به صورت دستی برای ویدیوهای خود زیرنویس درست کنید. البته قابلیت کپشن‌نویسی خودکار فقط روی برخی از زبان‌ها انجام می‌شود، اما اینستاگرام قصد دارد به زودی زبان‌‌ها و کشورهای بیشتری را به آن اضافه کند.

کپشن آنلاین ویدیوها در اینستاگرام

زیرنویس خودکار ویدیوها از هوش مصنوعی استفاده می‌کند؛ بنابراین هنوز به بلوغ کامل نرسیده است. اینستاگرام انتظار دارد به مرور زمان با کمک تیم هوش مصنوعی خود این قابلیت را بهبود ببخشد.

این یک قدم درست برای در دسترس قرار گرفتن گسترده‌تر محتوا و آسان‌تر کردن فهمیدن ویدیوها است. این قابلیت اکنون نه تنها به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد در زمان خود صرفه‌جویی کنند، بله به آن‌ها کمک می‌کند دنبال‌کنندگان بیشتری را هم جذب کنند.

این قابلیت همچنین مناسب کاربرانی است که علاقه‌ای به تماشای ویدیوهای اینستاگرام با صدا ندارند. طبق آخرین تحقیقی که توسط invideo در سال ۲۰۲۲ انجام شده، ۹۲ درصد کاربران ویدیوها را بدون صدا تماشا می‌کنند تا باعث حواس‌پرتی اطرافیان نشود. سپس در موقع دیگری آن ویدیو را با صدا مشاهده می‌کنند. حالا جالب است که آمارهای مربوط به تماشای ویدیوها را بعد از اضافه شدن قابلیت کپشن خودکار ببینیم. باید منتظر ماند و دید که آیا این قابلیت به تولیدکتتدگان محتوا کمک می‌کند تا عادت‌های کاربرانشان را تغییر دهند یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها