کد خبر: 646749
تاریخ انتشار :

ترابی بیخیال مهندسی لیگ نمی‌شود

ترابی بیخیال مهندسی لیگ نمی‌شودمهدی ترابی در 10 هفته باقیمانده تا پایان فصل امیدوار است بتواند عنوان برترین پاسور فصل را از آن خود کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 هافبک تکنیکی پرسپولیس که تا اینجای فصل 7 پاس گل به نام خود کرده است، رقابتی شدید برای دستیابی به عنوان برترین پاسور با کاپیتان مس رفسنجان دنبال می‌کند.

او که در بازی با مس رفسنجان موفق شده بود به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برسد، در ادامه با توجه به پاس گل محسن آذرباد به رتبه دوم بازگشت و اکنون 10 بازی دیگر فرصت دارد تا این رقابت را تا پایان فصل دنبال کند.

ترابی فصل گذشته نیز در کنار احمد نوراللهی برترین بازیکنان پرسپولیس برای دستیابی این تیم به عنوان قهرمانی لقب گرفته بود و باید دید طی دیدارهای آتی قادر خواهد بود بار دیگر با گل‌ها و پاس های سرنوشت ساز خود، این تیم را در مسیر دستیابی به هدفش قرار دهد یا خیر.

هافبک خلاق پرسپولیس در جدال با نفت آبادان امیدوار است بتواند نقش کلیدی خود را در خط میانی این تیم به بهترین شکل دنبال کرده و برای مهاجمان این تیم فرصت مناسبی شکل دهد. باید دید امیری و عبدی قادر خواهند بود از پاس های طلایی ترابی برای جشن گل خود سود ببرند یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها