کد خبر: 646942
تاریخ انتشار :

توضیحات رضا هلالی درخصوص نصب پرچم اوکراین در هیئت الرضا (ع)

رضا هلالی مداح کشور درخصوص بنر متفاوت هیئت الرضا (ع) گفت: ما با تبعیض بین ملت‌ها مشکل داریم؛ چرا کسی به چندین سال کشتار مردم یمن اشاره‌ای نمی‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش جهان نیوز، در اقدامی جالب، «هیئت الرضا» با محوریت عبدالرضا هلالی در طراحی فضای مجلس خود از پرچم‌های دو کشور اوکراین و یمن استفاده کرده است؛ دو کشوری که این روزها درگیر جنگ و بحران‌اند.

در همین راستا رضا هلالی در این خصوص گفت: اگر به پشت سرم به پرچم دقت کنیم خیلی چیزها متوجه می‌شویم انگار نه انگار خیلی سال‌ها در یمن زنان و کودکان را می‌کشند. در این عرصه می‌توانید استکبار و تاثیرش را مشاهده کنید. حتی در ایران ما نیز در ذهن مردم هم نفوذ کردند. ما همیشه مخالف جنگیم و میگوییم که بد است. اما اینکه این چنین تفاوت باشد برای مردم دنیا نشانه خوبی نیست اگر جنگ است مردم یمن نیز سال‌ها درگیر آن هستند. آنها را می‌کشند ولی هیچکس صدایش در نمی‌آید. این است که ظالم خطوط ذهنی را تعیین می‌کند. ما همه با جنگ در هر کجای دنیا مخالفیم چه در یمن و چه در اوکراین.

وی ادامه داد: با این تبعیضی که در بین مردمان قائل می‌شوند مشکل داریم نظام استکبار به راحتی اهداف خودش را تحمیل و ذهن‌های ما را در بازی‌های رسانه‌ای مشغول می‌کند. ما باید هشیار باشیم. امام حسین (ع) این نکته را به ما یاد داد و فرمود: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. و این جمله امام (ع) باید همیشه در یادمان باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها