کد خبر: 647217
تاریخ انتشار :

کیهان: «نازی» ها در دولت اوکراین حضور دارند

کیهان/ روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» نوشت: در اوکراین هم اصلی‌ترین گروه‌ها گروه «آزوف» است که نازی هستند و هم‌اکنون در دولت هم حضور دارند و اگر قدرت را در دست بگیرند، انتقام شکست نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را از آمریکا خواهند گرفت!

کیهان: «نازی» ها در دولت اوکراین حضور دارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه کیهان در ستون «گفت وشنود» شماره امروزش با اشاره به ادامه جنگ بین روسیه و اوکراین نوشت:

گفت: هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اوباما و رقیب ترامپ

در انتخابات ریاست جمهوری برای مقابله با روسیه در جنگ اوکراین پیشنهاد جالبی داده است!

گفتم: چه پیشنهادی؟!

گفت: کلینتون می‌گوید همان‌طور که در حمله شوروی سابق به افغانستان گروه‌هایی را کاملا مسلح کردیم و روسیه را بعد از چند سال مجبور به ترک افغانستان کردند باید گروه‌ها را در اوکراین مسلح کنیم تا همان برنامه را علیه روسیه پیاده کنند!

گفتم: ولی نتیجه طرح آمریکا در افغانستان، روی کار آمدن طالبان و القاعده بود که به جان خود آمریکا افتادند. در اوکراین هم اصلی‌ترین گروه‌ها گروه «آزوف» است که نازی هستند و هم‌اکنون در دولت هم حضور دارند و اگر قدرت را در دست بگیرند، انتقام شکست نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را از آمریکا خواهند گرفت! و قوز بالا قُوز می‌شود!

گفت: اتفاقاً یک شبکه تلویزیونی هم طرح کلینتون را احمقانه نامیده و پرسیده با عواقب وحشتناک آن برای آمریکا چه می‌کند؟!

گفتم: سر گاو توی خمره گیر کرده بود یکی گفت برای اینکه خُمره را نشکنیم باید سر گاو را ببریم. همین کار را کردند ولی سر گاو درون خمره افتاد! پرسیدند حالا چه کنیم؟ گفت

حالا خمره را بشکنید و سر گاو را بیرون بیاورید!

بنابرگزارش دیده‌بان ایران کیهان هفته گذشته نیز در سرمقاله اش نوشت: وقتی هیتلر به روسیه لشکر کشید، بخشی از اوکراینی‌ها با ارتش نازی همدست شدند و تعداد زیادی از هموطنان خود را به طرز فجیعی کشتند. وقتی ورق جنگ جهانی دوم برگشت، این بار نوبت طرف مقابل بود که دست به انتقام و کشتار بزند.

ردپای این اختلافات همچنان در جامعه اوکراین هویداست و زخم‌های تاریخی و عمیق، همچنان التیام نیافته و به بهانه‌های مختلف خود را نشان می‌دهند. همین اختلافات بود که زمینه را برای نفوذ بیگانگان فراهم آورد. قدرت‌هایی اوکراین را بازیچه منافع خود کردند و در روز حادثه تنها گذاشتند.

همچنین لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه هم پیشتر در همین رابطه مدعی شده بود: دولت نازی کی یف به هیچ وجه دولت مردم اوکراین نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها