کد خبر: 647595
تاریخ انتشار :

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت عربستان

وزارت انرژی عربستان بامداد امروز -جمعه- از حمله پهپادی به تاسیسات پالایشگاهی این کشور در شهر ریاض، خبر داده و آن را محکوم کرد. بنا به اعلام یک منبع مسئول، حمله پهپادی به پالایشگاه نفت ریاض کشته یا زخمی بر جای نگذاشته و تاثیری بر فعالیت‌های این پالایشگاه و خطوط انتقال نفت و مشتقات آن در پی نداشت.

حمله پهپادی به پالایشگاه نفت عربستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزارت انرژی عربستان بامداد امروز -جمعه- از حمله پهپادی به تاسیسات پالایشگاهی این کشور در شهر ریاض، خبر داده و آن را محکوم کرد.

به گزارش  العربیه، وزارت انرژی عربستان بامداد امروز -جمعه- از حمله پهپادی به تاسیسات پالایشگاهی این کشور در شهر ریاض، خبر داده و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی «واس» یک منبع مسئول در وزارت انرژی سعودی اظهار داشت که حوالی ساعت چهار و ۴۰ دقیقه صبح روز پنج‌شنبه به وقت محلی، پالایشگاه نفت ریاض هدف حمله پهپادی قرار گرفته و در نتیجه آن آتش‌سوزی محدودی به‌وقوع پیوسته که بلافاصله مهار شده است.

بنا به اعلام این منبع مسئول، حمله پهپادی به پالایشگاه نفت ریاض کشته یا زخمی بر جای نگذاشته و تاثیری بر فعالیت‌های این پالایشگاه و خطوط انتقال نفت و مشتقات آن در پی نداشت.

این منبع در اظهارات خود اعلام کرد که این حمله نه تنها عربستان بلکه امنیت و ثبات صادرات نفت در جهان را هدف قرار می‌دهد و در نتیجه تأثیری منفی بر اقتصاد جهان می‌گذارد.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها