کد خبر: 647705
تاریخ انتشار :

افشاگری رسانه ها درباره نشست ضد ایرانی اسرائیل و قطر

ایسنا/ رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که رئیس ستاد ارتش این رژیم با همتای قطری خود در خصوص ایران رایزنی کرده اند.

افشاگری رسانه ها درباره نشست ضد ایرانی اسرائیل و قطر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش القدس، برخی رسانه ها و خبرنگاران صهیونیستی خبر دیدار آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با سالم بن حمد بن عقیل همتای قطری او در مقر ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین طی روزهای اخیر را تایید کردند.

رسانه های صهیونیستی تنها به تایید خبر اکتفا کردند اما خبرنگاران آن ها در صفحه های خود در شبکه های اجتماعی تاکید کردند که در دیدار اخیر میان مقام صهیونیستی و قطری در خصوص تهدیدات پهپادی ایران، پیوستن قطر به ائتلاف عربی- اسرائیلی برای مقابله با ایران و همچنین امکان نصب رادار هشدار سریع پیشرفته اسرائیلی در قطر رایزنی شده است.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه صهیونیستی کان اعلام کرده بود که بعد از سفر آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین، مساله ایجاد یک ائتلاف مطرح شده است که این ائتلاف کشورهای خلیج فارس را شامل شود و به منظور مقابله با تهدیدات ایران است.

شارون همچنین گفت که گزارش اخیر روزنامه سعودی ایلاف نشان داد که کوخاوی با رئیس ستاد ارتش قطر نیز دیدار کرده است و اگر قطر به این ائتلاف بپیوندد و این مساله به یک امر علنی تبدیل شد، یک کار بسیار بزرگ انجام خواهد شد.

از سوی دیگر، گیلی کوهین، خبرنگار سیاسی شبکه کان نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که طبیعتا اسرائیل باید بخشی از این ائتلاف باشد.

مقامات قطری تا کنون به این ادعاهای رسانه ای واکنشی مبنی بر تایید یا تکذیب دیدار نداشته اند. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها