کد خبر: 648127
تاریخ انتشار :

برای نخستین بار ؛ رونمایی زیردریایی‌های نیروی دریایی سپاه

مراسم الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه امروز با حضور فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

 برای نخستین بار ؛ رونمایی زیردریایی‌های نیروی دریایی سپاه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ماندگاری و تاب‎آوری،‌ افزایش سرعت تا ۹۵ نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید راکت انداز، موشک‎انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه است.

ارتقای بُرد و قابلیت مانورپذیری موشک‎ها ،گریزپذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه‎های قبلی نیز از ویژگی‎های سامانه‎های جدید موشکی الحاق شده به نیروی دریایی سپاه است.

برای نخستین بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شدند که آغاز فصلی جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت‎ها به شمار می‎رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همچنین  سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: الحاق زیر سطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه پاسداران توان بازدارندگی ما را برای مقابله با تهدید‌های زیرسطح، به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.با این اقدام فصل جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران رقم خواهد خورد.

 وی در ادامه افزود: برد موشک‌ها در سامانه‌های جدید موشکی افزایش یافته و قابلیت مانور پذیری آن ارتقا پیدا کرده است واین سامانه‌ها از جنگ الکترونیک گریز پذیرند و قدرت انفجار و تخریب آن‌ها نسبت به سامانه‌های قبلی چندین برابر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها