کد خبر: 648481
تاریخ انتشار :

فیش حقوقی رئیس موساد هک شد

گروه هکری ناشناس موسوم به «دستان باز» که اخیرا از هک اطلاعات رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داده بود، دو نسخه هک شده از فیش حقوقی رئیس موساد را منتشر کرد.

فیش حقوقی رئیس موساد هک شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هکرها، امروز (شنبه)، اطلاعات جدیدی از «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را منتشر کردند.

گروه هکری موسوم به «دستان باز» که اخیرا اطلاعات شخصی رئیس موساد را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود، امروز فیش حقوقی رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

گروه دستان باز در حالی اقدام به انتشار این اسناد کرده است که دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در مرحله قبل، از طرف موساد مدعی شده بود که اطلاعات منتشر شده درباره دیوید بارنیع جدید نیست و مربوط به زمان گذشته است. تل‌آویو همچنین مدعی شده بود که اطلاعات از تلفن‌همراه قدیمی همسر رئیس موساد هک شده است و نه از گوشی رئیس سرویس جاسوسی این رژیم.

گروه دستان باز به منظور اثبات جدید بودن اطلاعات، دو نسخه از فیش حقوقی رئیس موساد را منتشر کرد و رسانه‌های عبری با اشاره به اطلاعات مندرج در این اسناد اشاره کردند که رئیس موساد سالانه ۸۷۰ هزار شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) حقوق دریافت می‌کند.

این گروه هکری در کانال تلگرامی خود به سه زبان انگلیسی، عبری و عربی با تمسخر بیانیه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نوشت: «به نظر می‌رسد فیش حقوقی رئیس موساد در تلفن‌همراه قدیمی همسرش بوده! آقای بارنیع! اسناد جدیدتان را به گوشی قدیمی همسرتان ارسال می‌کنید؟ مطمئنی که درز اطلاعات تنها از گوشی قدیمی خانم رئیس بوده؟ اخیرا فیلم «تِنِت» (TENET) را دیده‌ای؟»

LGZ48TZ2Mz4L

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها