کد خبر: 648645
تاریخ انتشار :

هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ امروز به اماکن رو باز نروید

روابط عمومی فرمانداری تهران اعلام کرد: همشهریان تهرانی به منظور سلامتی خود و خانواده‌شان، امروز (پنج شنبه) از رفتن به پارک‌ها و اماکن رو باز، جدا خوداری کنند.

هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ امروز به اماکن رو باز نروید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این روابط عمومی با توجه به هشدار زرد هواشناسی در خصوص طوفان شدید در شهر تهران خاطرنشان کرد: همشهریان تهرانی به منظور سلامتی خود و خانواده‌شان امروز از رفتن به پارک‌ها و اماکن رو باز که خطر افتادن درختان و ساختمان‌ها نیمه کاره که امکان ریزش مصالح دارد جدا خوداری کنند تا انشالله شاهد حوادث تلخ برای همشهریان نباشیم.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر پنجشنبه چهارم تا جمعه پنجم فروردین در بعضی ساعت ها رگبار باران؛ گاهی همراه با رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود که وضعیت جوی در حالت هشدار زرد خواهد بود.

لغزندگی معابر و جاده ها و کاهش دید افقی، وقوع مه و کولاک برف، محدودیت رفت و آمد در جاده های کوهستان، بالا آمدن سطح رودخانه ها و خطر برخورد صاعقه مورد انتظار است.

همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران، به احتیاط درتردد درون شهری و جاده ای (به ویژه جاده های کوهستانی و گردنه ها)، همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی، پرهیز از کوهنوردی وصعود به ارتفاعات و توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها توصیه کرده است.

این گزارش حاکی است، از پنجشنبه تا شنبه  وزش باد شدید گاهی خیلی شدید بویژه در نواحی جنوبی استان با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها