کد خبر: 649028
تاریخ انتشار :

«علم‌الهدی‌هراسی» به سبک روزنامه کارگزاران

پس از حواشی دیدار فوتبال ایران و لبنان بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب در مطالبشان به انتقاد از امام جمعه مشهد نیز پرداختند که یکی از آنها روزنامه وابسته به حزب کارگزاران بود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پس از حواشی دیدار فوتبال ایران و لبنان بسیاری از رسانه‌های اصلاح‌طلب در مطالبشان به انتقاد از امام جمعه مشهد نیز پرداختند که یکی از آنها روزنامه وابسته به حزب کارگزاران بود. روزنامه جوان در این خصوص با اشاره به تیتر «قلمرو ممنوعه» روزنامه سازندگی که روی تصویری تمام صفحه از امام جمعه مشهد قرار داده شده بود، آن را « سناریوی تکراری علم‌الهدی هراسی» توصیف کرده است.

جوان معتقد است که روزنامه سازندگی «مطالبی به هم ریخته و آشفته که همه چیز را به هم می‌دوزد؛ واکنش رئیسی به اتفاقات مشهد را به نسبت فامیلی او با علم الهدی ربط می‌دهد و بار‌ها به جای اسم یا عنوان رسمی علم‌الهدی از عبارت پدرزن رئیس‌جمهور استفاده می‌کند یا رئیسی را داماد می‌نامد. امری که بیراه می‌نماید. چه آنکه هیچ استدلال یا حتی قرینه‌ای برای ادعای تأثیرگذاری این نسبت فامیلی در مواضع و تصمیم‌گیری‌ها ارائه نمی‌شود.

این روزنامه با تاکید بر اینکه نگاه علم‌الهدی نسبت به مشهد، «آرمان‌شهری» است، ادامه داده: اصلاح‌طلبان علاقه ندارند دیدگاه منطقی علم‌الهدی دیده شود و مع‌الاسف در دفتر آیت‌الله علم الهدی هم کسی کمک نمی‌کند تا این مواضع دیده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها