کد خبر: 649244
تاریخ انتشار :

حمله تند و تیز فرهاد مجیدی به پرسپولیس و گل محمدی!

سرمربی استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان به تلاش‌ها برای قهرمان نشدن استقلال در این فصل پرداخت و بدون نام بردن از پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی گفت: اگر آن کارها را من کرده بودم مرا دار می‌زدند!

حمله تند و تیز فرهاد مجیدی به پرسپولیس و گل محمدی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرهاد مجیدی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً بازیکنانم که حدود 60 دقیقه 10 نفره بازی کردند. در نیمه اول همه چیز خوب بود. اختیار توپ، مالکیت و ایجاد موقعیت برای استقلال بود، ولی متأسفانه با اخراج داسیلوا روند بازی عوض شد. در نیمه دوم تعویض‌هایی انجام دادیم و بازیکن سرعتی وارد زمین کردیم. دنبال برد بودیم، ولی متأسفانه نتوانستیم آن را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اخراج داسیلوا تصمیم درستی از سوی داور بوده است یا نه، گفت: نمی‌خواهم مثل برخی‌ها اینجا داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. مطمئن باشید این صحنه برای استقلال بود نه خطا می‌گرفتند، نه کارت می‌دادند. توپ به فوروارد نمی‌رسید و نهایت کارت زرد داشت. ما از داوری خیلی ضربه خوردیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، ولی ما از داوری ضرر می‌کنیم، بقیه هستند که داد و بیداد می‌کنند. این مسئله خنده‌دار و باعث تأسف است. اتفاقاتی برای استقلال افتاده است که به‌عنوان سرمربی این تیم احساس می‌کنم دوست ندارند استقلال قهرمان شود. اگر بخواهند 10 مورد از اشتباهات داوری علیه استقلال را می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر فیلم مارمولک را دیده باشید، در آن راه‌های رسیدن به خدا را نشان می‌دهند. من هم راه‌هایی که بخواهند استقلال قهرمان نشوند را می‌گویم. می‌خواستم آخر فصل بگویم، اما الان می‌گویم. ساعت 15 بازی داریم و ساعت 13:30 فدراسیون نامه‌ای می‌دهد که نمی‌توانید از دو بازیکن خارجی‌تان استفاده کنید. آنقدر هماهنگ و برنامه‌ریزی شده کار می‌کنند تا زمانی برای استفاده از جانشین‌ها نداشته باشیم. مثل بازی‌های محلی وارد زمین شدیم، آنهم در شرایطی که ارنج تیم را انتخاب کرده بودیم. دومین مورد را بگویم، آیا یادداشت می‌کنید؟ در این مملکت، فاسدها، جاعلان و دزدها از جمله دزدان منزلم هیچکدام تحت تعقیب نیستند، ولی مسئولان صورت نشسته و مسواک نزده ساعت 8 صبح دنبال دو بازیکن سرباز بودند. آیا غیر از این است؟ طرف ساعت 8 صبح صحبت می‌کند که دنبال دو بازیکن سرباز استقلال هستند.

مجیدی ادامه داد: مسئولان صورت نشسته و مسواک نزده به تلویزیون رفتند تا دنبال دو بازیکن سرباز باشند. نه فقط اینها، همه دنبال سربازها بودند. آیا غیر از این بود؟ این همه آدم در این مملکت هزار میلیارد، هزار میلیارد پول برده‌اند کسی تعقیب‌شان نمی‌کند، ولی دنبال بازیکن سرباز استقلال بودند. برای این دو بازیکن چه کار کردید؟ جام جهانی را از آنها گرفتید. چطور دل‌تان می‌آید این کار را بکنید؟ کسی می‌داند وضعیت روحی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند چطور است؟ اینها بهانه نیست و تنها راه‌های نرسیدن استقلال به قهرمانی را می‌گویم.

استقلال را در نیمه اول 10 نفره کنید که ببازد، ولی پیشنهاد می‌کنم راه دیگری پیدا کنید، چون تیم مجیدی 10 نفره نمی‌بازد. فردا نگویند مجیدی فرار رو به جلو کرده است، ولی اگر کارهایی که مربیان دیگر کرده‌اند، من کرده بودم به قرآن ساعت 12 ظهر میدان آزادی دارم زده بودید. من یک مصاحبه کردم و گفتم دکان باز کرده‌اید، دیدید با من چه کار کردند؟ ممنوع‌الکارم کردند و گفتند باید 50 میلیون بریزی چون جریمه شده‌ای. فرق من با مربیان دیگر چیست؟ اگر این کارهایی که کنار زمین با داور شد من می‌کردم، چه کار می‌کردید؟ به خدا من را دار می‌زدید.

وی تصریح کرد: کسی که باید معترض به داوری معترض باشد، ما هستیم. ما باید طلبکار باشیم، بقیه صحبت می‌کنند! با چه رویی صحبت می‌کنید؟! دنبال 10 نفره کردن تیم من نباشید، بهتر است 9 نفره کنید چون این راه جواب نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است محمدحسین مرادمند به استقلال بازگردد یا نه، گفت: نمی‌دانم چطور این سؤال را از من می‌پرسید! من می‌گویم به ورزشگاه رفتم و گفتند بازیکنت نمی‌تواند بازی کند. هر حرفی بزنم سندیت ندارد، چون قانونی وجود ندارد و هر کسی هر کاری می‌کند. به محض اینکه اطلاعاتی به دست بیاوریم شما را در جریان می‌گذارم. با باشگاه صحبت کردم و گفتند کارهای معافیتش تمام شده است و به زودی به تمرینات می‌آید، ولی تا زمانی که به تمرین نیاید، باور نمی‌کنم.

مجیدی درباره اینکه با این صحبت‌ها و سختی‌هایی که کشیده است چقدر به قهرمانی امید دارد، گفت: به بازیکنانم گفتم آنها شایسته‌ترین تیم برای کسب قهرمانی هستند. الکی شلوغ نکنید. بازیکنانم بهترین در ایران هستند، چون 24 هفته شکست نخورده‌اند. الکی دنبال داستان نباشید. چطور در سال‌های دیگر این داستان‌ها نبوده است  و الان بوده است؟ بازیکنانم شایسته‌ترین برای کسب قهرمانی هستند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها