کد خبر: 649302
تاریخ انتشار :

نوید محمدزاده | فرشته حسینی و نوید محمد زاده

غوغای اینستاگرامی نوید محمدزاده | رونمایی نوید محمد زاده از عشق جدیدش

نوید محمدزاده در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی اش نوشت: دوران عاشقی با تو وصل شدم به این جهان زیبا

غوغای اینستاگرامی نوید محمدزاده | رونمایی نوید محمد زاده از عشق جدیدش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عکسی از نوید محمدزاده درکنارهمسرش فرشته حسینی را مشاهده می کنید.نوید محمدزاده در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در کنار فرشته حسینی ودیگر بازیگران معروف در این پروژه حضور داشت.نوید محمدزاده با انتشار این فیلم و نوشتن متنی عاشقانه برای فرشته حسینی تولد اورا تبریک گفت.فرشته حسینی نیز در واکنش به فیلم نوید محمدزاده با متنی عاشقانه واکنش نشان داد.این فیلم نوید محمدزاده فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه 1365 در ایلام می باشد و 33 سال سن دارد و اصالتا اهل ایلام و کُرد است.

وی از سال 87 وارد حرفه ی بازیگری شد و در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش پرداخته بود . پس از آن با حضور در فیلم عصبانی نیستم توانست به خوبی بدرخشد و نظر منتقدین را جلب نماید و بسیاری از ان ها وی را لایق دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر 32 می دانستند که با فشارهای گروهی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از جشنواره حذف شد و سیمرغ به او نرسید.

وی در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد . پس از آن نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره ی بین المللی براتیسلاو 2015 را برای بازی در فیلم ناهید دریافت نمود.

وی همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما در سال 95 بار دیگر برای بازی در فیلم ابد و یک روز تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت.

نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

 

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

فیلم های سینمایی نوید محمدزاده

تفریق به کارگردانی مانی حقیقی 1399

شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند 1399

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی 1397

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی 1397

مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی 1396

خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند 1395

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی 1394

خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی 1394

لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان 1394

ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده 1393

سیزده به کارگردانی هومن سیدی 1392

عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان 1392

لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی 1391

در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی 1387

سریال های محمدزاده

سهمی برای دوست 1391

فیلم های تلویزیونی نوید محمدزاده

داستان ما، قصهٔ تو 1391

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها