کد خبر: 649359
تاریخ انتشار :

ترس شدید دموکرات‌ها نسبت به احیای برجام

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانسی به بیان نگرانی خود در مورد برجام پرداختند.

ترس شدید دموکرات‌ها نسبت به احیای برجام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از تایمز آو اسرائیل، دموکرات‌های مجلس نمایندگان با هم متحد شده‌اند تا نگرانی‌های خود را در مورد تلاش‌های مداوم دولت بایدن برای احیای توافق هسته‌ای ایران مطرح کنند و گفته‌اند که مفاد توافق احتمالی گزارش شده عمیقاً نگران‌کننده است.

فهرست اعضای حزب دموکرات کنگره آمریکا که نگرانی‌های جدی در مورد توافق هسته‌ای ایران دارند به حداقل ۲۰ نفر رسیده است و چندین قانونگذار روز چهارشنبه یک کنفرانس خبری برگزار کردند تا نارضایتی خود را در این باره بیان کنند. الین لوریا، نماینده کنگره در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت: «ما نگرانی‌های مختلفی در مورد مذاکرات و همچنین مخالفت با ورود مجدد به توافق داریم.»

وی ادامه داد:ما درک می‌کنیم که اگرچه مذاکرات اخیر به نتیجه نرسیده است، اما احساس می‌کنیم که نمی‌توانیم در مورد چرخش غیرقابل قبول و عمیقاً نگران‌کننده‌ای که طبق گزارش‌ها این مذاکرات انجام شده است، سکوت کنیم.

در حالی که قانون‌گذاران نگرانی‌های متفاوتی داشتند، از خواستن توافق بهتر برای آمریکا تا مخالفت کامل با توافق، اما نگرانی اصلی آن‌ها گزارش‌هایی بود مبنی بر اینکه آمریکا در حال بررسی خارج کردن سپاه پاسداران ایران از فهرست تروریستی است.

جاش گاتهایمر نماینده آمریکایی در این کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد: «ما باید با هم به تهدید یک ایران مجهز به سلاح هسته‌ای بپردازیم و با فعالیت‌های تروریستی آن‌ها علیه آمریکا و متحدان ما مقابله کنیم.»

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها