کد خبر: 649360
تاریخ انتشار :

خط قرمز یحیی روی نام ۲ بازیکن پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار بود خریدهایش برای فصل بیست و یکم لیگ برتر عصای دستش شوند و بدرخشند، اما برخی از آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تا در فهرست مازاد قرار بگیرند.

خط قرمز یحیی روی نام ۲ بازیکن پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر تلاش خود را برای تکرار این جام در کلکسیون افتخارات خود ادامه می‌دهد تا بتواند بار دیگر آن را کسب کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی جدال تنگاتنگ با استقلال تهران را در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی با اختلاف ۶ امتیازی دنبال می‌کنند که یحیی گل محمدی بار‌ها به دلیل از دست دادن بازیکنان اصلی خود در ابتدای فصل لب به گلایه گشوده بود.

جدایی احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو بهانه‌ای برای صحبت‌های تکراری یحیی بابت نارضایتی خود از ترانسفر این بازیکنان شد تا او برای جبران جای خالی آن‌ها دست به خرید بازیکنانی همچون علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، رضا اسدی، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف بزند.

با این حال تازه وارد‌های یحیی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تا او در نیم فصل تصمیم به جذب بازیکنانی همچون رامین رضائیان، شیرزود تمیروف و احمد گوهری بگیرد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قصد داشت خرید‌های ابتدای فصل خود را در زمستان سال جاری همچون مهدی شیری کنار بگذارد، اما بار دیگر به آن‌ها فرصت خودنمایی داد. با این حال علیرضا ابراهیمی که با امید حضور در ترکیب اصلی راهی پرسپولیس شده بود حالا باید منتظر پایان فصل برای خروج از جمع هم تیمی‌هایش باشد.

مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان به هیچ وجه نظر کادر فنی این تیم را به خود جلب نکرده است تا خروج او از این تیم قطعی شود.

همچنین مهدی مهدی‌خانی هافبک مورد علاقه گل محمدی نیز که فصل گذشته به پرسپولیس آمده بود شرایطی مشابه با ابراهیمی دارد تا این بازیکن نیز خطر حضور در لیست مازاد را بچشد.

منبع: خبر ورزشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها