کد خبر: 649563
تاریخ انتشار :

هنوز بدنه دولت در اختیار نیروهای انقلابی نیست

ایسنا/ یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هنوز بدنه دولت در اختیار نیروهای انقلابی نیست و به خاطر همین برخی نارضایتی ها وجود دارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اولویت‌های جریان اصولگرا در سال جاری اظهار کرد: اصولگرایان در سال جاری باید با وحدت و انسجام بیشتر به دولت کمک کنند تا دولت بتواند وعده های خود را عملی کند و مردم طعم شیرین مدیریت انقلابی را بچشند. البته طبیعی است که تعامل با دولت مستلزم این است که دولت هم به نیروهای انقلابی بها بدهد و استفاده بیشتری از آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز بدنه دولت هنوز در اختیار نیروهای انقلابی نیست و همان نیروهای گذشته حضور دارند که نوعا گوش به فرمان دولت هم نیستند و به خاطر همین برخی نارضایتی ها هنوز وجود دارد.

این فعال سیاسی همچنین درباره دلیل برخی انتقادات از سوی اصولگرایان به دولت تصریح کرد: اصولا نیروهای انقلابی و اصولگرا هیچ گاه به خاطر اینکه دولت از جریان خودشان است، نگاه نقادانه خود را کنار نگذاشته‌اند. الان هم اگر اشکالی ببینند آن را تذکر داده و خواستار اصلاح آن می شوند. در مورد برجام هم انتقادها با این هدف است که مطالبات صددرصدی اعلام شود تا دولت در مذاکرات از پشتوانه و قدرت چانه زنی خوبی برخوردار شود و حداقل 80 درصد مطالبات ایران را بدست آورد.

ترقی در پایان با بیان اینکه عملکرد دولت به پای اصولگرایان نوشته می شود، گفت: رئیس جمهور از ابتدا تاکید کرد که براساس تکیه به جریان سیاسی خاصی رای نیاورده است. درست است که نیروهای انقلاب و تشکل های اصولگرا از رئیس جمهور حمایت کردند، ولی او به کسی قولی نداد که از آنها در دولت استفاده کند، به طور طبیعی با توجه به اینکه دولت همسو با جریان اصولگرا است، عملکردش به حساب نیروهای انقلاب گذاشته می شود و به همین د لیل اصولگرایان نسبت به عملکرد دولت حساس هستند و اگر اشکالی ببینند، با تذکر و نقد به دنبال اصلاح آن برای بهبود عملکرد دولت هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها