کد خبر: 649809
تاریخ انتشار :

عکس بازیگر | عکس جواد عزتی | بیوگرافی جواد عزتی

دعوای شدید جواد عزتی | ماجرای رد بخیه روی صورت جواد عزتی

ساعد سهیلی از پشت صحنه فیلم لاتاری عکسی را منتشر کرد که در آن صورت جواد عزتی زخمی شده بود و آثار بخیه روی آن مشهود بود.

دعوای شدید جواد عزتی | ماجرای رد بخیه روی صورت جواد عزتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی فعالیت حرفه ای و هنری خود را از سال 75 در تئاتر شروع کرد. جواد عزتی در کارنامه هنری خود فیلم و سریال های زیادی دارد که هر کدام به طور جداگانه به معروفیت او و محبوبیتش کمک زیادی کرده است. جواد عزتی و همسرش مه لقا جابری زوج هنری بی حاشیه و خوشبختی هستند که در سریال های زیادی در کنار یکدیگر بازی کرده اند. جواد عزتی در سریال زخم کاری که از شبکه نمایش خانگی پخش میشد، خوش درخشید. استعداد و توانایی جواد عزتی در بازیگری در حدی است که او از عهده ی نقش های طنز و جدی به خوبی بر می آید.

جواد عزتی به همراه ساعد سهیلی در پشت صحنه فیلم لاتاری در کنار یکدیگر دیده شدند. در این عکس صورت جواد عزتی بخیه شده است اما ماجرای آن مشخص نیست. این روز ها عکس مشترک ساعد سهیلی و جواد عزتی در اینستاگرام دست به دست می چرخد و به یک سوژه داغ تبدیل شده است.

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی ماه سال 1360 در شهر تهران است و فارغ التحصیل هنرستان سوره است.

جواد عزتی یکی از محبوب‌ترین بازیگران این روزهای سینمای ایران است. بازیگری که عموماً او را با نقش‌آفرینی‌هایش در آثار طنز به‌خاطر می‌آوریم. هرچند در سال‌های اخیر آثار جدی هم به کارنامه بازیگری‌اش اضافه شده است. او در طی ده سال گذشته در بیش از ۳۵ فیلم یا سریال بازی کرده است. این رکورد او را در شمار بازیگران پرکار ایرانی قرار می‌دهد. جواد عزتی از همان اولین آثار تلویزیونی تبدیل به یک کمدین محبوب شد اما همه او را به‌عنوان یک بازیگر کمیک می‌شناختند و جریان رسمی سینما او را جدی نگرفته بود تا اینکه با حضور در فیلم‌های محمدحسین مهدویان روی دیگر هنر خود را نشان داد. هرچند پیش‌ازاین هم در فیلم‌های جدی حضور یافته بود.

شروع فعالیت هنری جواد عزتی

جواد عزتی از سال 1375 به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد. او ابتدا از تئاتر فعالیتش را شروع کرد و سپس در سال 81 نخستین کار تلویزیونی را بازی کرد.

جواد عزتی

سریال های شاخص جواد عزتی

از سریال های او می توان به مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزار چهره ، چاردیواری ،  لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ اشاره کرد. او در سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم 2 هم حضور اشت. قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شد.

جواد عزتی

نگاهی به کارنامه بازیگری جواد عزتی

زخم کاری

زخم کاری در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است. سریالی که نقش اول آن را جواد عزتی بازی می‌ند و حواشی هم داشت. قسمت هفتم این مجموعه به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت توقیف شد و سپس بعد از چهار روز پخش شد.

همچنین کارگردان این سریال که به کارگردانی درون ساختار معروف است معترض به سانسور شد. پخش قسمت نهم این مجموعه در ۸ مرداد توانست ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا به ثبت برساند و رکورد پیشین برای هم‌گناه با ۲۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دقیقه را بشکند.

جواد عزتی

ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلمنامه‌اش توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده است. این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

موضوع این فیلم به ترور‌های سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۳۶۰ و اتفاقات بعد از عزل ابوالحسن بنی صدر می‌پردازد که منتقدان بسیاری هم داشت. عزتی برای این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شد.

هزارپا

فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سبک کمدی ساخته شد و هنوز هم دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است. داستان این فیلم درباره رضا نیازی با بازی رضا عطاران و دوستش منصور که جواد عزتی نقش آن را بازی می‌کند، است. رضا نیازی از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر صاحب کارش الهام نذر کرده‌است که با یک جانباز ازدواج کند.

به‌همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با او ازدواج کند. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست. جواد عزتی برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ شد.

طلا و مس

بازی جواد عزتی در طلا و مس اولین بازی او در سینما است. فیلمی که همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۹ آن را ساخت. این فیلم داستان سیدرضا طلبه‌ای که به تازگی با خانواده‌اش به تهران آمده، تا در کلاس‌های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده‌است شرکت کند. اما متوجه بیماری اسکلروز چندگانه همسرش زهرا می‌شود و به ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی‌اش می‌دهد.

جواد عزتی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها