کد خبر: 649920
تاریخ انتشار :

نقد تند و تیز عضو جبهه اصلاحات ایران به دولت رئیسی

منیبان/ عضو جبهه اصلاحات ایران در واکنش به خبر استعفا محتشمی‌پور از جبهه اصلاحات ایران می‌گوید: همه اعضاء در جبهه حضور دارند و هیچ‌کس استعفا نداده است.

نقد تند و تیز عضو جبهه اصلاحات ایران به دولت رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فرج کمیجانی، عضو جبهه اصلاحات ایران، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر استعفا برخی از اعضای جبهه اصلاحات ایران گفت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانم این خبر کذب محض از کجا درآمده است. حداقل بنده به عنوان عضوی از این جبهه این موضوع را نشنیده‌ام، در گروه هم مشاهده نکردم، در جای دیگر هم چنین چیزی وجود نداشت.

وی در پاسخ به اینکه بنابراین فخرالسادات محتشمی‌پور همچنان عضو جبهه اصلاحات ایران است؟ افزود: بله، همه اعضا در جبهه حضور دارند و هیچ‌کس استعفا نداده است.

کمیجانی درباره اینکه بسیاری معتقدند اصلاحات در سکوت به سر می‌برد، تصریح کرد: خیر به این ترتیب نیست. اصلاحات در حال انجام امور خود هستند و آنجایی که نیاز باشد، اطلاع‌رسانی می‌کنند همانطور که از جانب این جبهه حداقل هفتگی یا دو هفتگی بیانیه صادر می‌شود.

این چهره اصلاح‌طلب هم‌چنین ادامه داد: کما اینکه چند روز پیش در ارتباط با بحث ورزشگاه رفتن زنان، جبهه اصلاحات ایران بیانیه رسمی صادر کرد و در حال حاضر هم جبهه اصلاحات برای بودجه در حال تنظیم بیانیه است، البته غیر از این بسیاری از کارها در دست اقدام قرار دارند که معمولاً سخنگو موارد را اعلام می‌کنند. بنابراین در سکوت نیستیم. نکته حائز اهمیت این است که ما اصلاح‌طلبان در عرصه کار اجرایی نیستیم که هر روز گزارش بدهیم، ما در حال انجام کار حزبی خودمان هستیم.

کمیجانی در واکنش به محفل افطاری رئیسی با جمعی از فعالان رسانه‌ای و نبودن هیچ زنی در این محفل خاطرنشان کرد: در دولت‌های قبل سابقه برگزاری محفلی از این دست بدون حضور زنان وجود نداشته کما اینکه در دولت روحانی خانم‌ها همه جا دعوت می‌شدند. لذا اگر واقعاً از زنان برای حضور در محافل دعوت نکرده باشند کار خوبی نکرده‌اند و باید دعوت کنند.

عضو جبهه اصلاحات ایران در پایان به ارزیابی کلی از اقدامات دولت سیزدهم پرداخت و یادآور شد: تا اینجا که فعلاً غیر از حرف چیز دیگری از دولت سیزدهم مشاهده نکردیم. آثار و عملکرد این دولت در حوزه اقتصاد، فرهنگ و آموزش فعلاً هیچ خروجی نداشته و واقعیت این است که تا اینجا، دولت خروجی خاصی نداشته که بگوییم دولت این کار خاص را انجام داده است اما همچنان منتظریم إن‌شاءالله که عملکرد مثبت دولت را ببینیم. البته دولت اعلام کرد که، پول نفت‌های فروخته شده را دریافت کرده اما آثارش را ما هنوز در جامعه ندیده‌ایم. در حقیقت این دولت در حرف دولت محرومان است اما در عمل چنین به نظر نمی‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها