کد خبر: 650251
تاریخ انتشار :

اخبار هواشناسی امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در ایران

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد بسیار شدید، رعد و برق، تگرگ و رگبار باران تا روز سه‌شنبه در بیش از ۱۰ استان کشور خبر داد.

اخبار هواشناسی امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد بسیار شدید، رعد و برق، تگرگ و رگبار باران تا روز سه‌شنبه در بیش از ۱۰ استان کشور خبر داد. گودرزی، بیشینه دمای هوای امروز تهران را ۲۰ درجه سانتی‌گراد اعلام و گفت: وزش باد شدید و رگبار پراکنده در روز جاری برای پایتخت انتظار می‌رود.

«فریبا گودرزی» امروز (یکشنبه) درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان، ارتفاعات و دامنه‌های استان تهران و البرز شاهد رگبار باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی افزود: سامانه بارشی فردا (دوشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) نیز در شمال‌شرق و شرق کشور و بخش‌هایی از جنوب‌شرق فعال خواهد بود.

گودرزی با اشاره به کاهش محسوس دما در کشور، خاطرنشان‌کرد: از امروز تا سه‌شنبه بارش برف در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست.

وی بیان‌داشت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق و شمال‌شرق کشور کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سواحل خزر مجدد افزایش محسوس دما خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه‌داد: روز سه‌شنبه در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پیش‌بینی می‌شود و سامانه بارشی به‌تدریج از شمال‌شرق خارج خواهد شد.

به گفته وی، از امروز تا سه‌شنبه، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک در جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی، بیشینه دمای هوای امروز تهران را ۲۰ درجه سانتی‌گراد اعلام و گفت: وزش باد شدید و رگبار پراکنده در روز جاری برای پایتخت انتظار می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها