کد خبر: 650258
تاریخ انتشار :

خبر مهم برای خریداران دلار | پیش بینی جذاب از بازار دلار

دیشب در بازار پشت خطی هم چنان معامله گران بیشتر در موقعیت خرید قرار داشتند وهمین موضوع انتظارات افزایشی را در بازار ارز فعال نگه داشته بود.

خبر مهم برای خریداران دلار | پیش بینی جذاب از بازار دلار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دلار دیروز توانست از محدوده مقاومتی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی عبور کند. اکنون رو به روی بازار مرز ۲۸ هزار تومانی و مقاومت ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان قرار دارد. اسکناس آمریکایی در صورتی که از دو نقطه یاد شده عبور کند، امکان دارد که با ورود معنادار تقاضای احتیاطی مواجه شود. در این شرایط می‌توان گفت که دلار به مقطع زمانی حساسی رسیده است و بازار آبستن اتفاقات تازه است.

به باور تحلیل گران اخبار مثبتی به بازار نرسیده است و به همین دلیل، احتمال سودگیری و افزایش فروش‌ها در بازار چندان زیاد نیست. برخی کانال‌های اطلاع رسانی معامله گران عنوان می‌کنند که مذاکرات وین به بن بست رسیده است و خبری از توافق نخواهد بود. همین موضوع موجب شده است که بیشتر بازیگران ارزی تمایل به خرید دلار داشته باشند یا حداقل دلار‌های خود را دپو کنند.

به نظر می‌رسد در چنین فضایی تنها بازارساز بتواند مانع از رشد بیشتر قیمت دلار شود. بازارساز در هفته گذشته یکبار نشان داد که حداکثر اجازه رشد اسکناس آمریکایی تا محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان را خواهد داد. بر اساس همین روند گذشته نگر است که برخی معامله گران انتظار افت قیمت دلار در روز جاری را دارند.

با این حال، دیشب در بازار پشت خطی هم چنان معامله گران بیشتر در موقعیت خرید قرار داشتند وهمین موضوع انتظارات افزایشی را در بازار ارز فعال نگه داشته بود.

منبع: اکو ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها