کد خبر: 650601
تاریخ انتشار :

استقرار یگان‌های حز‌ب‌الله در مرز لبنان

استقرار نیروهای زبده و ورزیده «رضوان» حزب الله در مرز لبنان و رژیم صهیونیستی، سران اشغالگر را به وحشت انداخته به طوری که حضور آنها را در مرز لبنان به منزله تغییر معادله های جنگی توصیف کردند.

استقرار یگان‌های حز‌ب‌الله در مرز لبنان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از شبکه المیادین، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که ورود نیروی رضوان اصلی ترین تغییر در مرز با لبنان است.

رسانه های اسرائیلی نوشتند که حضور نیروهای نخبه حزب الله، اصلی ترین تغییر در مرز با لبنان و معادلات رزمی و جغرافیایی است.
به گفته رسانه های صهیونیست، « نیروهای زبده حزب الله (رضوان) آرایش نظامی و آتش خود را به سمت جبهه داخلی ما افزایش داده و توانایی دفاعی خود را بهبوده داده اند».
منابع رژیم صهیونیستی ادامه دادند که نیروهای نخبه حزب الله پس از کسب سال ها تجربه در جنگ سوریه در جنوب لبنان مستقر شده اند.
رسانه‌های صهیونیستی بهمن گذشته نیز در واکنش به فیلم ویدئویی که حزب‌الله منتشر کرده بود، نوشتند که گروهی از جنگجویان در حالی که لباس‌های استتاری سفید رنگ پوشیده و سوار بر اسکیت و خودروهای ویژه شده‌اند، نشان داده می‌شود که در ارتفاع یک هزار و ۳۷۰ متری از مرز و در برف به سمت اهدافی که بر روی آن‌ها علامت «ستاره داوود» (نشان رژیم صهیوینستی) کشیده شده شلیک می‌کنند. 
رسانه‌های صهیونیستی افزودند: جنگجویان (رزمندگان حزب الله) در این ویدئو که با سلاح‌های خودکار و حتی بر روی اسکی عملیاتی ایستاده‌اند و همچنین به خودروهای دارای چرخ برف روب تکیه کرده‌اند به اهدافی با رنگ‌آبی و سفید که ستاره داوود با رنگ قرمز بر روی آن‌ها کشیده شده است، شلیک می‌کنند و پس از آن در حال نماز خواندن بر روی برف دیده می‌شوند.
رسانه های صهیونیستی، عملیات نیروهای حزب الله در این فیلم را منحصر به فرد توصیف کردند و نوشتند که تنها در دنیا نیروهای چند کشور قادر به انجام چنین عملیاتی هستند.
رضوان، یگان زبده و نخبه حزب الله لبنان است که نام آن از «عماد مغنیه» الهام گرفته است.
مغنیه فرمانده مشهور شهید حزب‌الله ملقب به «حاج رضوان» است.
صهیونیست‌ها در سال ۲۰۰۸ در عملیاتی تروریستی عماد مغنیه را در دمشق ترور کردند. مقام های رژیم صهیونیستی در سال های اخیر، بارها به افزایش توانمندی و قدرت نیروهای حزب الله اشاره و تاکید کرده اند که تجربه، کارآیی و توانمندی نظامی حزب الله پس از سال ۲۰۰۶ چند برابر شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها