کد خبر: 650704
تاریخ انتشار :

تشییع و تدفین پیکر پاک پاسدار شهید محمود آبسالان

پیکر مطهر شهید پاسدار محمود آبسالان در زاهدان تشییع شد ایرنا/ مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید محمود آبسالان امروز/شنبه/ با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مردم شیعه و سنی از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد. مراسم وداع با پیکر مطهر شهید والامقام «محمود ابسالان» امروز بهمراه زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی در میعادگاه شهید «مسجدالزهرا سلام الله علیها» واقع در انتهای غربی بلوار آزادگان زاهدان برگزار شد. محمود آبسالان محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان بر اثر تیراندازی سحرگاه بیست و یکم رمضان به شهادت رسید. به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودرو و ایست بازرسی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی محمود آبسالان محافظ سردار الماسی به شهادت رسید. محمود آبسالان فرزند سردار پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان سیسستان و بلوچستان است. تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است. معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل تیراندازی به محل استقرار یک ایست بازرسی در زاهدان دستگیر شدند. علیرضا مرحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ایست بازرسی در ورودی شهر زاهدان قرار دارد که بامداد امروز مورد تیراندازی چند شرور قرار گرفت. وی افزود: در این حادثه محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان که در محل ایست بازرسی بوده به شهادت رسیده است. معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است.

تشییع و تدفین پیکر پاک پاسدار شهید محمود آبسالان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایرنا/ مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید محمود آبسالان امروز/شنبه/ با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مردم شیعه و سنی از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد.
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید والامقام «محمود ابسالان» امروز بهمراه زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی در میعادگاه شهید «مسجدالزهرا سلام الله علیها» واقع در انتهای غربی بلوار آزادگان زاهدان برگزار شد.
محمود آبسالان محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی زاهدان بر اثر تیراندازی سحرگاه بیست و یکم رمضان به شهادت رسید.
به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به سمت خودرو و ایست بازرسی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی محمود آبسالان محافظ سردار الماسی به شهادت رسید.

محمود آبسالان فرزند سردار پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان سیسستان و بلوچستان است.

تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است.

معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل تیراندازی به محل استقرار یک ایست بازرسی در زاهدان دستگیر شدند.

علیرضا مرحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: این ایست بازرسی در ورودی شهر زاهدان قرار دارد که بامداد امروز مورد تیراندازی چند شرور قرار گرفت.

وی افزود: در این حادثه محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان که در محل ایست بازرسی بوده به شهادت رسیده است. 

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است.

 

حجم ویدیو: 1.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها