کد خبر: 651045
تاریخ انتشار :

واکنش سخنگوی دولت به حذف محسن رضایی

علی بهادری سخنگوی دولت گفت: تغییر در ترکیب کمیسیون‌های دولت به واسطه مشغله وزرا به صورت مستمر انجام می‌شود و پیش از این یعنی سه ماه گذشته نیز تعدادی از وزرا جابجا شده بودند.

واکنش سخنگوی دولت به حذف محسن رضایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی تغییر در اعضای کمیسیون اقتصادی دولت، اظهار داشت: تغییر در ترکیب کمیسیون‌های دولت به واسطه مشغله وزرا به صورت مستمر انجام می‌شود و پیش از این یعنی سه ماه گذشته نیز تعدادی از وزرا جابجا شده بود.

وی افزود: درخواست اعضا این است که کمتر عضو کمیسیون‌ها باشند. تمام تصمیمات در صحن دولت رسیدگی می‌شود و مسئله این است که هر یک از وزرا و معاونان دولت حق شرکت در تمام کمیسیون‌ها را دارند اما وقتی عضو می‌شوند، تکلیف به حضور دارند و تا حضور نداشته باشند، رسماً جلسه‌ای تشکیل نمی‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اعضا علاقمند هستند حق حضور داشته باشند نه الزام، گفت: برای نمونه در برخی جلسات اعضا حضور نداشتند اما نماینده عضو حضور پیدا می‌کند.

بهادری جهرمی همچنین اظهار کرد: برخی نمایندگان به صورت فردی مسائلی را مطرح می‌کنند، اما هیچ استیضاحی در صحن مجلس شورای اسلامی وجود ندارد. اما وقتی نماینده‌ای نظر شخصی خود را بیان می‌کند این شایعه دامن زده می‌شود که تغییری در حال انجام است اما دولت و مجلس تغییری در دستور کار ندارند.

وی تاکید کرد: البته نظارت بر عملکردها وجود دارد، اما تغییر اعضای کابینه شایعاتی است که در فضای مجازی و رسانه‌ها وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها