کد خبر: 651199
تاریخ انتشار :

سردار محمد شرفی:

دشمن می خواهد مردم این وحدت و اتحاد را برای پشتیبانی از مظلوم فلسطین نداشته باشند

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور گفت: علی رغم تبلیغات رسانه ای دشمن که می خواهد مردم این وحدت و اتحاد را برای پشتیبانی از مظلوم فلسطین نداشته باشند، شاهد حضور با شکوه و عظمت مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم.

دشمن می خواهد مردم این وحدت و اتحاد را برای پشتیبانی از مظلوم فلسطین نداشته باشند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سردار محمد شرفی با بیان اینکه همانطور که مستحضرید قبله اول مسلمین در اسارت و محاصره کثیف ترین آدم های روی کره زمین قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین در سخت ترین شرایط با تمام ایثار و از جان گذشتگی سعی می کنند از قبله اول مسلمین حفاظت کنند و آنان در آن میدان یار المسلمین ندا می زنند.

وی با بیان اینکه ما بر اساس بیان حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند همه مسلمین به خاطر فلسطین ، قبله اول مسلمانان جهان باید در صحنه حضور داشته باشند و فریاد بزنند و همچنین پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) که فرمودند؛ اگر یک مسلمان در یک گوشه ای تحت ظلم و ستم قرار گیرد همه مسلمین باید به کمک و یاری او بشتابند و اگر نروند مسلمان نیستند، لذا خدا را شاکریم که در حال حاضر بیش از 40 سال است که در راهپیمایی روز قدس حضور داریم و مدام شعار مرک بر اسرائیل رژیم غاصب صهیونیستی می دهیم.

وی عنوان داشت: ما تا آخر ایستاده‌ایم تا ان شاء الله شاهد آزدی قدس خواهیم شد روزی که فلسطینیان آواره از سراسر جهان بتوانند به سرزمین اصلی خود بازگردند.

بنا براعلام سایت پلیس، شرفی یادآور شد: علی رغم تبلیغات رسانه ای دشمن که می خواهد مردم این وحدت و اتحاد را برای پشتیبانی از مظلوم فلسطین نداشته باشند، شاهدیم که آنان از تمام اقشار کوچک و بزرگ اعضای خانواده خود در این راهپیمایی عظیم و پر شکوه حضور دارند.

وی گفت: به نوبه خودم، هم خدا را شاکرم از بابت این حضور گسترده و با شکوه مردم و هم از همه این عزیزان و تمام مسلمین جهان که در میدان و عرصه هستند، سپاسگزارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها