کد خبر: 651380
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با حمیدرضا ترقی

مناظره رئیسی با روحانی نفعی ندارد

افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رئیس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود.

مناظره رئیسی با روحانی نفعی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: این روزها که سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به انتقادها دائم به یادآوری مشکلات و گرفتاری های به جا مانده از دولت حسن روحانی اشاره می کند، بخش هایی از صحبت های انتخاباتی او در رسانه ها و فضای مجازی بازپخش می شود، از جمله آنها کنایه های سال های گذشته سیدابراهیم رئیسی به حسن روحانی برای مناظره با احمدی نژاد با هدف مشخص کردن مقصر وضع موجود است. در واقع باز پخش کنندگان این اظهارات پیشنهاد سیدابراهیم رئیسی را به خود او باز می گردانند و می خواهند یک بار برای همیشه در مناظره با حسن روحانی تکلیف مقصر وضع موجود را مشخص کند و کشور را بیش از در وضعیت بلاتکلیفی نگه ندارد.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با نامه نیوز درباره پیشنهاد مناظره سیدابراهیم رئیسی با حسن روحانی برای مشخص کردن مقصر وضع موجود گفت: پرداختن به این مسائل در شرایط کنونی مسئولان را از انجام وظایف اصلی شان دور می کند چون این نوع حاشیه ها مسئله اصلی کشور نیستند. معتقدم رسیدگی به مسئله ترک فعل مسئولان باید از طریق دستگاه قضایی دنبال شود.

وی افزود: احیانا اگر ترک فعل ها، خلاف کاری ها و خیانت هایی در حوزه عملکرد دولتمردان قبلی صورت گرفته، دستگاه قضایی باید به آن رسیدگی کنند. اینکه حالا افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رئیس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یادآور شد: بعضی از دولت ها مسائل و مشکلاتی را برای دولت فعلی به ارث می گذارند که باعث مشکلات و گرفتاری های متعدد در آینده می شود. نظام برنامه ریزی کشور به سمتی باید حرکت کند که هر دولتی در پایان دوره خودش بتواند حساب ها و دخل و خرج خودش را صاف کند و بدهی و تعهدی را برای دولت بعد نگذارد که دست دولت بعد را در فعالیت ها ببندد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها