کد خبر: 651503
تاریخ انتشار :

نامه مهم وزیر صمت درباره حذف قرعه کشی خودرو

باشگاه خبرنگاران: وزیر صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان حمایت دستور داد تا زمان برقراری توازن میان عرضه و تقاضای خودرو، قرعه کشی خودرو کماکان ادامه داشته و تنها مسیر فروش خودرو به صورت عادلانه باشد.

نامه مهم وزیر صمت درباره حذف قرعه کشی خودرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزیر صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان حمایت دستور داد تا زمان برقراری توازن میان عرضه و تقاضای خودرو، قرعه کشی خودرو کماکان ادامه داشته و تنها مسیر فروش خودرو به صورت عادلانه باشد. پارسال رضا فاطمی امین وزیر صمت وعده داده بود که سال ۱۴۰۱ قرعه کشی خودرو حذف می‌شود. ویدئو فوق مربوط به ۲۵ مهر ۱۴۰۰ است.

در این نامه آمده است؛ " در اجرای بند ۵ از دستورات ابلاغی رییس جمهور محترم ( موضوع نامه شماره ۱۶۱۸۶۹) مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ در خصوص نحوه عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم مبنی بر اینکه "ضمن حذف تدریجی روند قرعه کشی، با افزایش عرضه، فرآیند فعلی عرضه خودرو (ازطریق قرعه کشی) فورا اصلاح و شفاف سازی لازم در آن صورت گیرد".

ضروری است تا زمان ایجاد توازن در عرضه و تقاضای خودرو که می تواند به حذف تدریجی قرعه کشی منجر شود، تمهیدات لازم برای قرعه کشی متمرکز خودرو توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ فراهم شود و تمامی خودروسازان از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی آن سازمان و صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت مورد نظر، امکان عرضه عادلانه تر برای کلیه خودروهای تولیدی فراهم شود. "

پارسال رضا فاطمی امین وزیر صمت وعده داده بود که سال ۱۴۰۱ قرعه کشی خودرو حذف می‌شود. ویدئو فوق مربوط به ۲۵ مهر ۱۴۰۰ است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها