کد خبر: 651747
تاریخ انتشار :

ترقی: منتقدان چشم روی موفقیت‌های دولت بسته‌اند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسانی که دیروز خودشان این همه مشکلات را برای کشور به وجود آوردند با یک فرار به جلو از دولت انتقاد می کنند و به مطالبه گری می پردازند.

ترقی: منتقدان چشم روی موفقیت‌های دولت بسته‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: موج گرانی ها روز به روز بلندتر می شود اما با وجود ادعای کنترل تورم، دولت هنوز نتوانسته در این حوزه کاری را انجام دهد که مورد تأیید مردم باشد، بر همین اساس برخی عملکرد دولت در حوزه اقتصادی را ناموفق می خوانند و دولتی ها نیز در پاسخ ریشه مشکلات کنونی را در مسائل به ارث مانده از گذشته می دانند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره افزایش حجم انتقادها به عملکرد اقتصادی دولت گفت: میزان تکیه آقای رئیسی به عملکرد دولت های گذشته بسیار ناچیز و غیر قابل مقایسه است. از طرفی امروز کسانی از آقای رئیسی مطالبه گری می کنند که خودشان بانی این وضع و مشکلات بودند و از این دولت می خواهند ظرف کمتر از یک سال همه مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: 8 سال به دولت آقای روحانی فرصت داده شد تا مشکلات را برطرف کند و نتوانست، حالا یک سال نشده می گویند «چرا دولت آقای رئیسی مشکلات را بطرف نکرد؟» این یک نوع بی انصافی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: کسانی که دیروز خودشان این همه مشکلات را برای کشور به وجود آوردند با یک فرار به جلو از دولت انتقاد می کنند و به مطالبه گری می پردازند. انصاف حکم می کند این افراد لااقل ساکت بمانند و بپذیرند خودشان این حجم از مشکلات را برای کشور به وجود آوردند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره ریزش سرمایه اجتماعی دولت و احتمال تک دوره ای شدن این دولت، بیان کرد: این صحبت های بی پایه ای است که صرفا برای تخریب دولت بیان می شود. در همین مدت کوتاه دولت کارهای بزرگی انجام داد اما نمی خواهند این موفقیت ها را ببینند.

وی افزود: چشم بر همه موفقیت های دولت می بندند و فقط روی چند اشکال تکیه می کنند. ضمن آنکه به نظر می رسد کسانی که چنین حرف هایی را می زنند علاقه ای به موفقیت دولت در حل مشکلات کشور ندارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها