کد خبر: 651797
تاریخ انتشار :

کدام نماینده تا به امروز در جلسات مجلس «غیبت» نداشته است؟

دیده‌بان ایران/ مجلس یازدهم در حالی تا چند روز دیگر وارد سومین سال فعالیت خود می شود که «مصطفی میرسلیم» نماینده مردم تهران تاکنون حتی یک جلسه هم غیبت نداشته است.

کدام نماینده تا به امروز در جلسات مجلس «غیبت» نداشته است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از نزدیکان او با اشاره به این مطلب و ضمن کنایه به «خوابیدن قالیباف در مجلس» اضافه کرد که آقای میرسلیم مرتب و منظم در تمامی جلسات مجلس شرکت می کند و نه تنها غیبت ندارد بلکه با تاخیر هم وارد جلسات نمی شود.

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ با انتقاد از وضعیت مجلس یازدهم گفت: ««روش زد و بند» بر مجلس «سیطره پیدا کرده است».

او با اشاره به بحث‌های مطرح شده درباره گزینه‌های ریاست آینده مجلس گفته بود: «نمی‌شود فردی مدعی مقابله با فساد باشد و خودش هم به نوعی با فساد مناسباتی داشته باشد».

هر چند این نماینده مجلس به فرد خاصی اشاره نکرد ولی بسیاری از تحلیلگران فرد مورد نظر را قالیباف معرفی کردند که همزمان با انتخابات ریاست مجلس یازدهم گزارش های فساد او در شهرداری تهران بار دیگر خبرساز شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در مردادماه همان سال گفته بود مدارک مربوط به "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" که مربوط به دوره تصدی محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران می‌شود را به قوه قضائیه تحویل داده است. او مدعی شده بود که پرداخت این رشوه به موضوع تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری زمان آقای قالیباف بر می‌گردد.

همه اینها در حالی مطرح می شود که به نظر برخی تحلیلگران افشای ماجرای موسوم به «سیسمونی گیت» در آستانه انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم می تواند خطری برای تداوم ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم باشد. 

هرچند برخی نمایندگان مجلس مصلحت را در ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس یازدهم می دانند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها