کد خبر: 652143
تاریخ انتشار :

محمدمهاجری: طرح آثار باستانی در همین مقطع متوقف می‌شود

محمد مهاجری در گفت‌وگو با سایت خبرسراسری گفت: اعلام این طرح اقدامات رسانه‌ای و کارشناسی خوبی علیه این طرح انجام شد و قطعا این ایده در همین مقطع متوقف می‌شود و دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

محمدمهاجری: طرح آثار باستانی در همین مقطع متوقف می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، محمدمهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درباره طرح مجلس درخصوص فروش اشیا تاریخی گفت: «پس از اعلام این طرح اقدامات رسانه‌ای و کارشناسی خوبی علیه این طرح انجام شد و قطعا این ایده در همین مقطع متوقف می‌شود و دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد و این واکنش‌ها نشان می‌دهد که در زمانیکه بحث‌های کارشناسی و رسانه‌ای به موقع انجام شود چند روزه می‌تواند در جلوگیری از فاجعه های پیش رو تاثیرگذار باشد».

او در ادامه درباره طرح‌های جنجالی مجلس اشاره کرد: «طرح صیانت مقداری متفاوت است و آنها می‌خواستند آن را حتما به نتیجه برسانند. افکار عمومی با این طرح‌ها به‌شدت مقابله می‌کند و مجلس در این موقعیت مقاومت نخواهد کرد».

مهاجری در پایان درباره علت اقدامات تنش‌آمیز مجلس خاطرنشان کرد: «قاچاقچیان آثار باستانی برای اعمال غیرقانونی خود دنبال فرصت مناسب می‌گشتند و این فرصت مناسب برای آنهاست. ضمن اینکه عمده نمایندگان این دوره مجلس از فرهیختگی لازم برخوردار نیستند و طرح‌هایی را اجرا می‌کنند که نمی‌دانند چه نتایجی پشت سر آن نهفته است».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها