کد خبر: 652364
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس: سخت گیری شعب مختلف بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اعتراض مردم درباره دهک بندی‌ها و تخصیص یارانه‌ها خبر داد و گفت: حذف برخی خانواده‌ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست.

نماینده مجلس: سخت گیری شعب مختلف بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از تغییرات اقتصادی اخیر گفت: دولت دقت کند که هزینه‌های سنگین دولت درباره جراحی اقتصادی و مبارزه با واسطه‌ها، دلالان و مافیای متعدد در کشور، صبر و حوصله مردم را لبریز نکند و با نظارت دقیق و موثر از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری و قبل از هر اقدامی، اقناع‌سازی رسانه‌ای انجام شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اعتراض مردم درباره دهک بندی‌ها و تخصیص یارانه‌ها خبر داد و گفت: حذف برخی خانواده‌ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست.

نماینده مردم شهریار در مجلس همچنین از "سخت گیری شعب مختلف بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج و سایر وام‌های خرد" خبر داد و گفت: این مسئله  یأس و ناامیدی مردم و جوانان را در پی داشته است؛ این درحالی است که مسئولان عالی رتبه به صورت مداوم در تلویزیون از عدم سخت گیری بانک‌ها به ویژه در بحث ضمانت‌های بانکی صحبت می‌کنند. این موجب ایجاد دوگانگی در کشور می‌شود؛ یا مسئولان از شرایط شعب خبر ندارند و تصمیماتی می گیرند که در میدان عمل قابلیت اجرایی ندارد، یا شعبات به تصمیمات اتخاذ شده توجهی نمی‌کنند، در هر صورت دوگانگی موجب افزایش مشکلات برای مردم شده است.

ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها