کد خبر: 652901
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه بدون ضامن بانک رفاه | شرایط دریافت وام 100 میلیونی بدون ضامن چیست؟

وام ۱۰۰ میلیونی فوری بدون ضامن بانک رفاه مشمول همه بازنشستگانی و افرادی می‌شود که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک رفاه درخواست دریافت وام فوری بدون ضامن را بدهند.

وام قرض الحسنه بدون ضامن بانک رفاه | شرایط دریافت وام 100 میلیونی بدون ضامن چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه هر بانک مبلغ متفاوتی داشته و هم چنین شرایط اعطای آن نیز متفاوت خواهد بود. وام قرض الحسنه تحت عناوین مختلف به مردم اعطا می شود که هر بانک هر زمان آمادگی اعطای وام قرض الحسنه را داشته باشد، آن را از طرق مختلف به مردم اعلام می کند. وام قرض الحسنه فرزند آوری خدمت دیگری از بانک ها به خانواده ها می باشد که می توانید جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

وام قرض الحسنه

پرداخت وام فوری بدون ضامن به بانک رفاه هم رسید و این بانک اعلام کرده تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت می‌کند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

اما شرایط دریافت وام بانک رفاه چیست؟ آنگونه که در گزارش‌ها آمده سقف وام بدون ضامن بانک رفاه ۱۰۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه (۴ سال) است. البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه (۳ سال) است.

آنگونه که این بانک اعلام کرده اقساط وام بدون ضامن بانک رفاه، ماهانه حدود سه میلیون تومان است. در پایان، متقاضی دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومان اصل وام و ۴۱ میلیون تومان به‌عنوان سود به بانک پرداخت می‌کند. به عبارتی اصل وام و سود آن معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

همانگونه که از نام این وام پیداست، وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه نیازی به ضامن ندارد. بلکه به کلیه افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق و مستمری ماهانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

اما همه افراد نمی‌توانند این وام را دریافت کنند. نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی است. یعنی بانک اعتبار متقاضی را بررسی می‌کند و اگر متقاضی دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد، می‌تواند این وام را دریافت کند.

وام قرض الحسنه

وام ۲۰۰ میلیونی طرح تبسم بانک صادرات به اشخاصی پرداخت می‌شود که دارای سپرده قرض الحسنه باشند و البته سپرده آن‌ها تا پایان بازپرداخت وام نزد بانک مسدود خواهد شد. وام طرح تبسم قرض الحسنه بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه اعلام شده است. میزان اقساط این تسهیلات بانک صادرات در صورتی که تمام ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن هم ۶۰ ماه تعیین شود، ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود. مجموع این رقم وام تبسم و سود آن هم ۲۰۰ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان اعلام شده است.

جزئیات وام بانکی ۲۰۰ میلیون تومانی

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک کارآفرین می‌توانند برای وام طرح امید آفرین درخواست دهند. افرادی امکان دریافت وام را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی و سند ملکی اعلام شده است. سود وام طرح امید آفرین هم ۱۸ درصد بوده و امکان بازپرداخت آن حداکثر در ۳۶ ماه وجود دارد. بانک برای پرداخت این وام سپرده مشتریان را مسدود نخواهد کرد. در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام امید آفرین، با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور، میزان اقساط ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۲۶۱ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۴۸ تومان است.

بانک مرکزی وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را به بانک‌های عامل ابلاغ کرده اما آغاز پرداخت، منوط به صدور ضمانتنامه مابه التفاوت نرخ سود از سوی سازمان برنامه و بودجه است که هنوز انجام نشده است.

در همین راستا، «اکبر نیکزاد» امروز( شنبه) در نشست خبری بعد از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بنیاد مسکن و وزارت کشور، درباره آخرین وضعیت پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی ساخت مسکن روستایی گفت: موضوع وام مسکن روستایی دوباره در جلسه شورای عالی مسکن در خدمت رییس جمهوری بررسی شد.

وی توضیح داد: این موضوع در صورتجلسه شورای عالی مسکن درج شده بود که سازمان برنامه و بودجه نامه مربوط به قبول تعهد مابه التفاوت ۱۳ درصدی نرخ تسهیلات وام روستایی را به بانک مرکزی دهد و پرداخت وام آغاز شود.

وی تصریح کرد: محل بحث بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه این است که یارانه وام روستایی عدد سنگینی می‌شود و پرداخت آن تورم زاست. پاسخ بنیاد مسکن نیز این بوده که تعداد کثیری از خانه‌های روستایی نیمه کاره در مرحله فنداسیون مانده است .

وی گفت: برای پرداخت وام مسکن روستایی‌ پیگیر هستیم و  با توجه به عنایت رییس جمهوری روستاییان منتظر دریافت وام  ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن با نرخ سود ۵ درصد باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها