کد خبر: 653261
تاریخ انتشار :

قتل فجیع پسر 6 ساله به دست مادر سنگدل + عکس

جسد پسر۶ ساله ای که آرزو داشت آتش نشان بشود در صندوق عقب ماشین مادرش پیدا شد.

قتل فجیع پسر 6 ساله به دست مادر سنگدل + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس پلیس اورونو روز جمعه، پلیس مینه سوتا ، به ماشینی که یک رینگ آن آسیب دیده بود و شیشه جلوی خودرو شکسته شده بود، مشکوک شد و آن را متوقف کرد . در حین بررسی ماشین ، پلیس متوجه خون داخل ماشین شد به همین خاطر ماشین را بازرسی کرد و جسد پسر کوچک را در صندوق عقب پیدا کرد. جولیسا تالر ۲۸ ساله راننده این ماشین و مادر الی ۶ ساله بود.

تالر در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و رسماً به قتل متهم شده است. پلیس گفت که فرد ناشناس دیگری نیز دستگیر شده است. علاوه بر خودرو، بازرسان در حال بررسی صحنه‌های جنایت از جمله یک آپارتمان و یک پمپ بنزین محلی هستند.

جوزی جوزفسون، نامزد پدر الی، به پلیس توضیح داد که الی بچه شیرین و بسیار مهربانی بود. هر کسی که الی را می دید عاشق او میشد. او همیشه شاد، پر انرژی، پر از سوال، بسیار کنجکاو بود. او عاشق بازی با ماشین های کوچک بود و اخیراً ماهیگیری را یاد گرفته بود و دوست داشت در بزرگسالی آتش نشان بشود. تالر و پدر الی، توری هارت، درگیر گرفتن حضانت الی بودند.

Untitled

این پسر قبلاً تحت نظارت خدمات اجتماعی بود. جوزفسون گفت که الی ۴۵۷ روز را بین خانواده های مختلف برای سرپرستی سپری کرده بود. مادر الی بدلایل مشکلات اخلاقی و روانی حق گرفتن حضانت او را نداشت اما در دسامبر ۲۰۲۱، یک قاضی به الی اجازه داد تا به پیش مادرش بازگردد. اما از ترس اینکه در صورت بازگرداندن حضانت کامل، مادر به الی آسیب برساند. متأسفانه، حضانت کامل در ۱۰ می ۲۰۲۲ از او گرفته شد.

اگرچه مددکاران اجتماعی نگرانی خود را نسبت به سابقه طولانی تخلفات رانندگی، نداشتن مسکن و سلامت روانی تالر ابراز کردند، اما دو هفته قبل از اینکه الی به قتل برسد، مادرش حضانت کامل را داشت.

قاضی وثیقه تالر را ۲ میلیون دلار تعیین کرد. جلسه بعدی او در دادگاه برای روز سه شنبه برنامه ریزی شده است. اما هنوز مادر الی دلایل قتل کودکش را مطرح نکرده است.

منبع: رکنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها