کد خبر: 653839
تاریخ انتشار :

حسینی: دولت مصمم است وضع موجود را به نفع مردم متحول کند

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: دولت مردمی با برنامه‌ریزی، پشتکار و مجاهدت شبانه روزی قصد دارد مشکلات مردم را برطرف کرده و وضع موجود را به نفع مردم متحول کند.

حسینی: دولت مصمم است وضع موجود را به نفع مردم متحول کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سید محمد حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلیبر با تبریک دهه کرامت، تلاش شبانه‌روزی دولت در رفع مشکلات مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:  در مسیر خدمت رسانی و برطرف کردن دغدغه های مردم لازم است، در کنار رئیس جمهور  همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم با اتحاد و همدلی دست به دست هم داده تا شرایط به نفع مردم اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مقطعی اعتبارات به جای اینکه به طرح‌های زیرساختی اختصاص یابد در امور اجرایی هزینه شد اما این دولت مصمم است با انضباط مالی کمبودها و کارهای عقب  مانده گذشته را جبران کند تا به واسطه آن اعتماد و سرمایه اجتماعی تقویت شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: اگر در دوره گذشته در دستگاههای اجرایی رخوت و سستی حاکم بود امروز وقت تلاش کار و مجاهدت برای آبادانی کشور و حل و فصل گرفتاری‌های مردم است. حسینی در ادامه تسهیل سرمایه گذاری داخلی و خارجی را با اهمیت دانست و گفت: باید روند فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و زمینه فعالیت  آسان آنها فراهم شود تا بدون گرفتاری و پیچ و خم های اداری بتوانند فعالیت کنند و در این راستا دولت اهتمام ویژه ای برای رفع موانع و تسهیل اعطای مجوزهای لازم دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود:  لازمه رسیدن به رشد ۸ درصدی که دولت در بودجه پیش‌بینی کرده، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و در این راستا دولت اقدامات لازم از جمله تعامل و ارتباط نزدیک با همسایگان را با جدیت پیگیری می کند.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت در قالب سفرهای استانی با توجه به آمایش سرزمینی به دنبال رشد متوازن در سراسر کشور است و روند اجرای مصوبات سفرهای استانی بلافاصله توسط معاون اجرایی رییس جمهور با جدیت پیگیری می شود.

 حسینی توجه به جاذبه های گردشگری و طبیعی منطقه کلیبر را مورد تاکید قرار داد و گفت:باید مزیت های این منطقه در حوزه گردشگری مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و زیرساخت های لازم در این زمینه تکمیل شود  و اینکار می تواند آثار و برکات فراوان اقتصادی برای مردم منطقه داشته باشد.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دولت مردمی، دولتی نیست که نسبت به گرفتاری مردم بی تفاوت باشد همچنان که در سیل در چندجای نقطه کشور و ریزش ساختمان در آبادان، بلافاصله وزرا و مسئولین مربوطه در محل حادثه حاضر شده و به مدیریت بحران پرداختند.  همه تلاش دولت این است که در خدمت مردم باشد.

 وی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها آن را اقدامی بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و گفت:  از آن جایی که دولت مردمی دولت تحول است و نمی خواهد به وضع موجود که برای مردم راضی کننده نیست، ادامه دهد لذا مصمم است شرایط موجود را به نفع مردم متحول کند و بی تردید اجرای این طرح در نهایت به نفع مردم تمام خواهد شد البته لازمه آن این است که همه دست به دست هم کمک و یاری کنند. دولت با این اقدام خود نشان داد که هرجا اشکال و بیماری را تشخیص دهد، بلافاصله برای آن علاج آن اقدام می کند.

معاون رئیس جمهور گفت:همچنان که در عرصه  علمی و دفاعی توانمندی‌های قابل توجهی به دست آورده ایم، بدون تردید در حوزه جهاد اقتصادی نیز با روحیه تلاش، پشتکار و مجاهدت می توانیم آینده بهتر و درخشانی برای مردم عزیزمان و نظام الگو و الهام بخشی برای ملت های منطقه رقم بزنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها