کد خبر: 654501
تاریخ انتشار :

واکنش تند نماینده مجلس به اظهارات رئیس دفتر روحانی

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی درباره اظهارات محمود واعظی رییس دفتر دولت دوازدهم در راستای تخریب دولت گفت: واعظی یادش رفته که حسن روحانی رییس جمهور قبل صبح بیدار شد و گفت من هم صبح جمعه فهمیدم قیمت بنزین گران شده و کشور را به آشوب کشاندند و چه بلایی سر کشور آوردند.

واکنش تند نماینده مجلس به اظهارات رئیس دفتر روحانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

وی افزود: مثل اینکه آقایان دولت قبل فراموش کرده اند که برای ۲۵ قلم کالا با مصارف عجیب از جمله خوراک سگ و عصا یارانه اختصاص می دادند و چطور با این تصمیمات اقتصاد و معیشت مردم را با چالش مواجه کردند، ظاهرا واعظی چند وقت در خانه استراحت داشته و این موضوعات را فراموش کرده است.

وی تاکید کرد: واعظی حتما باید دفتر خاطرات خود را مرور کند تا یادش بیاید که دولت روحانی ۷۰ میلیارد دلار پول ملت را سوزاند و به یک عده خاص داد و به ۶۰ تن طلا چوب حراج زد.

سلیمی گفت: به نظر می‌رسد هنر آقایانی مثل واعظی این است که وقتی مردم در رنج هستند از رنج مردم پلکانی درست کنند که بالا بروند و نمک بیشتری روی زخم مردم بپاشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون گرانی وجود دارد و هیچ کس هم منکر این‌ موضوع نیست؛ این موضوع واقعیتی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم ولی واقعیت دوم این است که بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت روحانی وارد سیستم کرد و  خود واعظی هم می داند که با چه وضعیتی دولت را تحویل دادند؛ شاید بهتر باشد واعظی از اقتصاد دانان بپرسد چه مصیبتی به اقتصاد کشور وارد کردند.

نماینده محلات در مجلس افزود: مردم امروز دود آتشی که هیزمش را آقایان در دولت قبل برافروختند را می خورند و این را مردم می فهمند و  متوجه هستند، ای کاش آقای واعظی حداقل راهکاری ارائه کنند؛ ایشان که در دولت قبل مسوول دفتر و وزیر و رییس حزب بوده و حتی در انتصاب یک دهیار هم دخالت می کرده است؛ من از خاطرم نمی رود که این آقایان برای دهیارها هم لیست تهیه می‌کردند راهکار ارائه کند ولی الان فقط لب به تخریب گشوده اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها