کد خبر: 654811
تاریخ انتشار :

ترقی: اصلاح‌طلبان رادیکال مکمل منافقین عمل می‌کنند

حمیدرضا ترقی گفت: اصلاح‌طلبان با شکست‌های پیاپی در تمام ابعاد امیدشان به بازگشت به قدرت را از دست داده‌اند؛ در این شرایط سعی می‌کنند با تخریب دولت و تحریک مردم به اعتراض بر دوام خود بیفزایند.

ترقی: اصلاح‌طلبان رادیکال مکمل منافقین عمل می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: توپخانه اصلاح‌طلبان روشن شده است و همزمان با افزایش فشار کشورهای غربی بر ایران به وسیله صدور قطعنامه شورای حکام، آنها هم در داخل سعی می‌کنند جمهوری اسلامی ایران را مقصر ایجاد چالش‌هایی در بحث مذاکرات نشان دهند؛ همان رویکردی که کشورهای غربی‌ برای وارونه‌نمایی شرایط و تبدیل آمریکا از دولتی بدهکار و خطاکار به دولتی طلبکار انجام می‌دهند.

حمیدرضا ترقی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره اهداف اصلاح‌طلبان به «فردا» گفت: «اصلاح‌طلبان متوجه شده‌اند که استراتژی‌‌ برقراری ارتباط با آمریکا که از سال 76 در پیش گرفتند، به طور کامل شکست خورده است. اصلاح‌طلبان یا همان جریان لیبرال خیلی می‌خواستند که با آمریکا رفع تنش شود و به قول خودشان عادی‌سازی روابط صورت بگیرد اما همه از جمله خودشان دریافته‌اند که این سیاست به بن‌بست رسیده است. استکبار جهانی با محوریت آمریکا هم دیگر امیدی به این قشر غربگرا ندارد. اصلاح‌طلبان سرمایه داخلی خود را هم از دست داده‌اند و عملا هیچ چیز در اختیار ندارند؛ در چنین شرایطی آنها برای ادامه حیات نباتی خود سعی می‌کنند با تخریب دولت هنوز خودشان را در عرصه سیاسی نگاه دارند اما واقعیت این است که نمی‌توانند».

او ادامه داد: «اقداماتی که اصلاح‌طلبان انجام می‌دهند هم بسیار بچگانه است و هم مورد قبول مردم قرار نمی‌گیرد. آنها متهم‌اند و باید پاسخ دهند که شمایی که خودتان برجام را در دامن کشور قرار دادید و همه چیز را به برجام و نظر غربی‌ها گره زدید، چه خدمتی به این مردم کردید و آیا مسبب همین مشکلات کنونی خودمان نیستید که حالا مدعی شده‌اید؟ حالا اما وضعیت فرق کرده است و دولتی در رأس کار است که به جای گره‌زدن زندگی مردم به برجام، در پی تحقق فرموده رهبر انقلاب مبنی بر خنثی‌سازی تحریم‌هاست».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «جریان غرب‌گرا یا همان اصلاح‌طلبان با شکست‌های پیاپی در همه ابعاد امیدشان به بازگشت به قدرت را از دست داده‌اند و فهمیده‌اند که دیگر در آینده کشور هیچ نقشی نخواهند داشت؛ در این شرایط سعی می‌کنند با تخریب دولت و تحریک مردم به اعتراض بر دوام خود بیفزایند؛ در حالی که این کارها نتیجه‌ای ندارد و آنها دیگر در نگاه مردم حذف شده‌اند.».

ترقی در پایان گفت: «طیفی از اصلاح‌طلبان هم که کلا از حاکمیت خروج کرده‌اند و رسما مواضعی در تقابل با نظام می‌گیرند. آنها بسترسازی برای اقدامات دشمنان خارجی انجام می‌دهند و می‌بینیم که اصلاح‌طلبان رادیکال مکمل منافقین و اپوزیسیون‌ ضدانقلاب عمل می‌کنند. عملکرد آنها مبنی بر سیاه‌نمایی و جلوگیری از درک تلاش‌های دولت و البته بزک‌کردن آمریکا در نگاه مردم است»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها