کد خبر: 654981
تاریخ انتشار :

نقد تند نماینده رهبری در دانشگاه‌ها به شبکه‌ های مجازی

فارس/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه شبکه‌های مجازی با دیکتاتوری و توسط نظام استکبار مدیریت می‌شوند، تصریح کرد: نوعی رفتار آن‌ها با مخالفانشان نیز کاملاً مشهود است.

نقد تند نماینده رهبری در دانشگاه‌ها به شبکه‌ های مجازی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز پنجشنبه ٢۶ خرداد ماه در هفتمین کنگره سراسری کانون دانشگاه ایران اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون مشکلات بسیاری را شاهد بودیم و همه آن ها را با لطف خدا پشت سر گذاشته‌ایم. در حالی که یکی از مشکلات متعددی که برای کشورمان و انقلاب اسلامی ایجاد کردند به تنهایی برای ریشه‌کن کردن یک نظام و کشور کافی بود، اما این کشور با سربلندی از این مشکلات عبور کرد.

وی افزود: دفاع مقدس نمونه ای پرافتخار برای تاریخ کشورمان است و می توانیم به افتخار بگوییم بعد از سال های سال ملت ایران مورد حمله دشمن خارجی قرار گرفت، اما حتی یک وجب از زمین یا بخشی از کشورمان جدا نشد. بلکه دفاع مقدس به کارخانه‌ای برای کادرسازی نظام انقلاب اسلامی و محیطی برای حرکت بهتر و بالاتر تبدیل شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به نبرد همه‌جانبه دشمنان علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آنچه بر اساس نظام محاسباتی که دشمنان درباره نظام انقلاب اسلامی در نظر گرفته‌اند، جنگ اراده‌ها، روایت‌ها و‌تصویرهاست آن هم برای پشیمان کردن ملت از راهی که انتخاب کرده است. تمام ابزاری که ممکن است در اختیار یک مجموعه قرار بگیرد در اختیار دشمنان نظام اسلامی قرار دارد از فضاهای سخت، میدان های فشار سیاسی و دیپلماسی گرفته تا قضایایی همچون ترور، ایجاد ناامنی، تقویت گروه های تجزیه طلب و معارض. همچنین دادن مدال به قاتلان و متجاوزان به ایران تا محیط فضای مجازی که به جبهه جنگ نرم و انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی با اشاره به فضای مجازی و آمارهای حضور مردم در این فضا افزود: حدود ۹۵ درصد جوان‌های ۱۸ تا ۲۵ ساله در یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی هستند در حالی که شبکه‌های اجتماعی داخلی ما نیز به طور میانگین ۱ تا ٢ درصد و حداکثر ۴ درصد عضو دارند. به طور مجموع در جامعه ما حدود ۸۵ درصد از مردم عضو شبکه‌های اجتماعی هستند، یعنی اگر خردسالان و سالمندان را از عضویت در شبکه های اجتماعی مستثنا کنید همه در این شبکه‌ها عضو هستند.

رستمی با بیان اینکه شبکه‌های مجازی با دیکتاتوری و توسط نظام استکبار مدیریت می‌شوند، تصریح کرد: نوعی رفتار آن‌ها با مخالفانشان نیز کاملاً مشهود است. نه اینکه تصاویر مدافعان انقلاب و سربازان دفاع مقدس همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را ترور می‌کنند حتی اگر ترامپ نیز بخواهد خلاف جریان سیاسی حاکم در آمریکا سخن بگوید آن‌ها درب را در فضای مجازی بر روی او می بندند. در واقع آنها با طاغوت گری و دیکتاتوری این فضا را مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از مشاهده چنین فضایی سوال پیش می‌آید که چه باید کرد و جریان مومن انقلابی چه تکلیفی دارد، همانگونه که در ابتدای دفاع مقدس رزمندگان دفاع مقدس در میدان حاضر شدند و نگفتند رئیس جمهور وقت یعنی بنی‌صدر انقلابی و همراه نیست نگفتند مجلس دچار اختلاف است نگفتند ارتش وقت مشکلاتی دارد همه این بهانه ها صحیح بود، اما هیچکدام بهانه‌ای برای ترک میدان نبود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به جهاد تبیین تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که در گام دوم انقلاب چه کاری باید برای آن انجام دهیم. در دوره ای که بعد از یک دوران طولانی، دولتی همراه با گفتمان انقلاب و رهبر انقلاب اسلامی بر سر کار حضور دارد و تلاشگران و مجاهدان علی‌رغم همه مشکلات کار خود را انجام می دهد، جهاد تبیین اهمیت بسیاری دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها