کد خبر: 655143
تاریخ انتشار :

مهاجری: حرف‌های باقری نشان می‌دهد مذاکرات به بن‌بست رسیده است

محمد مهاجری در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: آن سخنرانی نیز به‌نظر من رسیدن به بن‌بست است ایشان در سخنرانی خود نشان می دهد که در طول چندین ماهی که درگیر پروژه مذاکرات هسته‌ای بودند عملا به هیچ نتیجه ای نرسیدند و به حرف های ایدئولوژیک قبلی رسیده‌اند که سودی هم به حال مملکت ندارد. در مورد استعفا ایشان نیز از توئیت‌ها چنین برداشتی نمی‌شود.

مهاجری: حرف‌های باقری نشان می‌دهد مذاکرات به بن‌بست رسیده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارشی نامه‌‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، محمدمهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در آغاز درباره توییت های اخیر باقری‌کنی گفت: «این صحبت‌ها توئیت نیست ایشان یک سخنرانی در یک جمعیتی در روز چهارشنبه کرده است و احتمالا همان‌ها را ادمین توئیتر ایشان تبدیل به تویئت کرده است؛ یعنی اصل این صحبت‌ها سخنرانی ایشان است. محتوای آن سخنرانی نیز به‌نظر من رسیدن به بن‌بست است ایشان در سخنرانی خود نشان می دهد که در طول چندین ماهی که درگیر پروژه مذاکرات هسته‌ای بودند عملا به هیچ نتیجه ای نرسیدند و به حرف های ایدئولوژیک قبلی رسیده‌اند که سودی هم به حال مملکت ندارد. در مورد استعفا ایشان نیز از توئیت‌ها چنین برداشتی نمی‌شود».

او ادامه داد: «آن‌طور که من می‌دانم وقتی آقای باقری به این سمت انتخاب شد به این نتیجه رسیده بود که باید برجام و مذاکرات را پیش ببریم که به نوعی ادامه روند عراقچی بود اما اتفاقات دیگری افتاد که ایشان در عمل نتوانست این کار را بکند چون تیم او مقتدر و منسجم نبود و توان کار دیپلماتیک نداشت البته فشار هایی نیز از داخل وجود داشت و همه اینها دست‌به‌دست هم داد که موفق نشد».

مهاجری در پایان نسبت به احتمال از سر گیری مذاکرات با تیم جدید گفت: «من واقعا اطلاعی در این زمینه ندارم اما اگر هم تغییراتی در نظرات به وجود بیاید حتما یک گام مثبت و رو به جلو و مبتنی با نیاز های روز سیاسی و اقتصادی کشور است اما اینکه چه کسانی اعزام خواهند شد مشخص نیستند اما مطمئنا اطرافیان آقای رئیسی اجازه نخواهند داد کسانیکه قبل مذاکره کردند و توفقیات زیادی داشتند دوباره در مذاکرات حضور یابند تا افتخار نتیجه نصیب آنها شود».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها