کد خبر: 655289
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با یوسفیان‌ملا

مردم فریادشان را بر سر نماینده مجلس می‌کشند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: الان مردم چون دسترسی به دولتی ها ندارند، فریادشان را بر سر نماینده مجلس می کشند و او با بدترین برخوردها را می کنند.

مردم فریادشان را بر سر نماینده مجلس می‌کشند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: برخی نمایندگان مجلس روزهای اخیر در مواضعی جداگانه نسبت به اعتراضات و توهین هایی که مردم در حوزه انتخابیه انتخابیه به آنها انجام می دهند، اظهار گلایه و دلخوری کردند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفتگو با نامه نیوز درباره چرایی اعتراضات شدید مردم به نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه گفت: هر نامزدی در انتخابات شعارهایی می دهد و بر همین اساس با مردم قول و قرار می گذارد. از مجلس اول تا کنون این اتفاق مرسوم بوده و هیچ کس هم نمی تواند ادعا کند به تمام قول های انتخاباتی اش عمل کرده است.

وی افزود: مردم چون در مقایسه با امروز شرایط و مشکلات اینچنینی اقتصادی را تجربه نمی کردند و وضعیت تا حدودی برای آنها قابل قبول و تحمل بود بنابراین خیلی درباره تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی نماینده حوزه انتخابیه خود در مجلس شورای اسلامی بررسی و موشکافی نمی کردند، فقط زمان انتخابات بعدی شاید برخی از این موارد را به روی او می آوردند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: هم اکنون مردم در حال تجربه شرایط بداقتصادی هستند و وضعیت گرانی و تورم برای خیلی‌ها تحمل پذیر نیست. در این اوضاع جز نماینده مجلس، مسئول دیگری نیست که مردم به سراغ او بروند. شهردار، فرماندار و بخشدار ارتباط آنچنانی با مرکز تصمیم گیری در دولت ندارند بنابراین نماینده مجلس تنها کسی است که می تواند به مسئولان ارشد دولتی دسترسی پیدا کند.

وی ادامه داد: الان چون وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست این دوره با ادوار گذشته فرق می کند. رئیس جمهور و وزرا اگر به سفر استانی می روند نهایتا یکی دو ساعت در هر شهر می مانند که معمولا اطراف آنها را مدیران استانی می گیرند بنابراین خیلی مردم به آنها دسترسی ندارند.

یوسفیان تأکید کرد: مردم به تنها مسئولی که دسترسی دارند و می توانند حرف خود را به او بزنند و آن فرد نیز می تواند موثر باشد  نماینده مجلس است بنابراین الان فریادشان را بر سر نماینده مجلس می کشند و او با بدترین برخوردها را می کنند. در واقع مردم از نماینده مجلس می پرسند «چرا وضع این طور است؟» چون مسئول دیگری نیست که آنها بتوانند یقه او را بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها