کد خبر: 655370
تاریخ انتشار :

تست روانشناسی/ این تصویر شغل رویایی‌تان را فاش می کند

اولین تصویری که در این تست مغزی یا توهم بصری باورنکردنی می بینید، شغل رویایی تان را فاش خواهد کرد. کسانی که این تصویر را نگاه می کنند باید یک حلزون، یک نقشه و یک جمجمه را ببینند.

تست روانشناسی/ این تصویر شغل رویایی‌تان را فاش می کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کسانی که ابتدا متوجه حلزون می شوند در شغل هایی موفق خواهند بود که افراد از صدایشان استفاده می کنند. بدین ترتیب شغل رویایی این افراد معلمی، رانندگی اتوبوس یا مددکار اجتماعی است. این تعبیر بدین دلیل درست به نظر می رسد که این شغل ها شغل هایی هستند که به صحبت کردن و تعامل صوتی با دیگران مرتبط هستند، چه دانشجویان باشند و چه مشتریان یا ساکنان و مسافران.

NINTCHDBPICT000737566619

در همین حال، کسانی که به سرعت متوجه جمجمه می شوند خلاقیت بیشتری دارند. این افراد شاید بهتر باشد به سراغ کارهای هنری مانند نقاشی، رقص و بازیگری یا شغل های خلاقانه اینچنینی بروند.

کسانی که اول از همه متوجه نقشه می شوند، حل کردن مسائل و مشکلات را دوست دارند و ذهنی تحلیل گر در آن ها دیده می شود. این گونه افراد به شغل هایی مانند معماری، حقوق، علوم طبیعی یا مدیریت علاقمند خواهند بود.

در ادامه یکی از نقاشی های اولگ شوپلیاک را می بینید که یک مرد، یک حوری دریایی، یک پرنده و یک صدف در آن دیده می شود.

Capture-1

اولین تصویری که در این نقاشی می بینید، بزرگ ترین ضعف شما در هنگام انتخاب کسی که می خواهید دوست داشته باشید را برملا می کند.

اگر اول از همه متوجه صورت مرد داخل نقاشی شوید، ضعف احتمالی شما در عشق، بار عاطفی تان است.

اما اگر پرنده ای که شاخه ای در دهان دارد اول از همه نظر شما را به خود جلب کند، ضعف شما احتمالاً این است که به کسی نیاز دارید که بتوانید از او مراقبت کنید.

کسانی که اول از همه حوری دریایی را می بینند، فکر می کنند که مرغ همسایه همیشه غاز است.

اما کسانی که اول از همه صدف دریایی را می بینند، وقتی پای شریک زندگی یا عشق به میان بیاید، ماتریالیستی و پولی خواهند شد.

منبع: روزیاتو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها