کد خبر: 655520
تاریخ انتشار :

واعظ آشتیانی:رئیسی پای وزرای ضعیف نمی‌ایستد

واعظ آشتیانی تاکید کرد: «لازم است که دولت در مقابل برخی وزرا که نمی‌توانند با اهداف دولت همخوانی داشته باشند، تعارف را کنار بگذارد.»

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وی ادامه داد: «خوشبختانه آقای رئیسی با کسی تعارف ندارد و مثل برخی روسای جمهور پای وزیرناکارآمد نمی‌ایستد و مثل مثل آقای روحانی صبر نمی‌کند. به خاطر داریم که او در مقابل عملکرد آخوندی، صبر کرد و بعدا اعتراف کرد که اشتباه کرده و وقت را از دست داده است. به نظر من آقای رئیسی حق بین‌المال را ضایع نکرده و پای وزرای ضعیف نمی‌ایستند». این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: «از وزرای دولت سیزدهم هم انتظار می‌رود که سرعت خود را با آقای رئیس جمهور تنظیم کنند و اگر نمی‌توانند مثل وزیر کار شجاعانه کنار بروند تا فردی توانمند به جای آن‌ها گمارده شود. ما در شرایطی هستیم که زمان بسیار حائز اهمیت است و باید از آن بهترین استفاده را کنیم».

وی همچنین گفت: «امیدوارم که اگر کارآمدی وزیری با چالش مواجه است، اقدام اساسی شود». واعظ آشتیانی در پاسخ به اینکه تغییر احتمالی بعدی در کابینه در کدام بخش خواهد بود؟ گفت: «به نظر من بازدید سرزده معاون اول رئیس جمهور از سایت پاسخگویی وزارت صمت و اولتیماتوم ۴۸ ساعته که برای آن دادند، پالسی برای تغییر وزیر صمت بود».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها