کد خبر: 655534
تاریخ انتشار :

تاکید قائم مقام رسانه ملی بر پیگیری تذکر رهبر انقلاب

صدا و سیما/ در پی انتقاد مقام معظم رهبری از سرزنش نیروی انتظامی در یکی از برنامه‌های صداوسیما و عذرخواهی رئیس رسانهٔ ملی، قائم مقام سازمان صدا و سیما بر پیگیری تذکر رهبر معظم انقلاب به سازمان صدا و سیما تاکید کرد.

تاکید قائم مقام رسانه ملی بر پیگیری تذکر رهبر انقلاب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وحید جلیلی  ضمن تشکر از تذکر ناصحانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب گقت: همان طور که ایشان در همین سخنان اخیرشان دو بار تأکید کردند، تعمدی در این برنامه در کار نبوده، اما چون نقش رسانه در جنگ نرم نقش خطیری است، حتماً به هوشیاری مضاعف و حساسیت بالاتری نیاز است..جلیلی افزود: البته خوشبختانه این خطایی که پیش آمده بود، در همان ساعت اولیه با واکنش شخص رئیس سازمان و معاونت محترم سیاسی مواجه و به توبیخ دوستانی که غفلت کرده بودند، منجر شد، اما حتماً نیازمند این است که حساسیت‌ها در سطح بالاتری دنبال شود.

وی گفت: از شاخص‌های تحول یکی هم این است که نسبت به ملاک‌های جدیدی که رهبری اعلام می‌فرمایند و تذکراتی که می‌دهند توجه جدی و پیگیری صادقانه وجود دارد. در سخنان ایشان یک نکته مهم دیگر هم بود که ما هم خودمان را مخاطبش می‌دانیم؛ آن هم تذکر دقیقی بود که ایشان راجع به نتیجه بخش بودن کار‌های فرهنگی و رسانه‌ای داده بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها