کد خبر: 655544
تاریخ انتشار :

سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی؛ فردا +برنامه ها

استاندار خراسان شمالی با تشریح جزئیات سفر رئیس جمهور به استان، گفت: در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی؛ فردا +برنامه ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: طبق اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست محترم نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رئیس جمهوری، در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس این گزارش وزیر کشور در شهرستان بجنورد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، وزیر نیرو در شهرستان‌های شیروان و فاروج، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه وسملقان حضور می‌یابند.

وی افزود: مسئولان علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

حسین نژاد گفت: در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رئیس جمهور خواهند بود.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها