کد خبر: 655689
تاریخ انتشار :

امیر جعفری

دعوای وحشتناک امیر جعفری در خیابان | کتک کاری امیر جعفری کار دستش داد

سکانسی از سریال یاغی با بازی امیر جعفری را می بینید.

دعوای وحشتناک امیر جعفری در خیابان | کتک کاری امیر جعفری کار دستش داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد. امیر جعفری تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. امیر جعفری که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است و این زوج زندگی عاشقانه ای را در کنار هم دارند. در ادامه به زندگی امیر جعفری می پردازیم.

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک میگذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است میگوید.

امیر جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخت. او اولین بار در سال 80 با فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 به کارگردانی ابوالحسن داوودی به دنیای سینما راه یافت و در همین سال اولین سریال تلویزیونی اش را بازی کرد.

سریال بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی در سال 81 اولین تجربه بازیگری امیر جعفری در تلویزیون است و نقش فرید سپهری در این سریال به یکی از ماندگارترین تجربه های بازیگری او تبدیل شد.

زوج او و فتحعلی اویسی در دو سریال بدون شرح و کمربندها را ببندیم مورد توجه بسیاری از مخاطبان تلویزیون قرار گرفت و شروع موفقی را برای امیر جعفری رقم زد.

امیر جعفری بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سال 1377 با نمایش رقص کاغذ پاره ها به کارگردانی محمد یعقوبی در سالن سایه تئاتر شهر  به روی صحنه رفت و برای بازی در این نمایش جایزه بهترین بازیگر تئاتر را در آن سال دریافت کرد.

امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر در طول دوران بازیگری خود در فیلم و سریال های بسیاری با هم به ایفای نقش پرداخته اند که می توان به نان، عشق، موتور 1000، زاپاس، سیزده، سوفی و دیوانه،سریال چک برگشتی، و من یک مستاجرم اشاره کرد.

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و سپس با هم ازدواج کردند.

امیر جعفری و ریما رامین فر از وفادارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در میان سایر هنرمندان زبانزد است. این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداخته اند و از مهربانی و خصوصیات اخلاقی خوب یکدیگر صحبت کرده اند.

ریما رامین فر بازیگر و نویسنده کشورمان فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال 1376 با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و با فیلم نان، عشق و موتور هزار مقابل دوربین قرار گرفت. او و همسرش برای اولین بار در این فیلم مقابل دوربین و در کنار هم نقش آفرینی کردند.

خانم رامین فر در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده است که مشهورترین آنها را می توان بازی در نقش هما سعادت در سریال پایتخت برشمرد.

امیر جعفری و ریما رامین فر ششم شهریورماه سال 1386 در شب نیمه شعبان صاحب فرزند پسری به نام آیین شدند.

 

علیرضا جعفری بازیگر جوان دنیای سینما و تلویزیون برادرزاده امیر جعفری است که از دوران کودکی وارد عرصه بازیگری شده است. بازی در فیلم مهمان مامان از او چهره شناخته شده ای در میان مردم ساخت و شیطنت های کودکی اش در سریال متهم گریخت به محبوبیت بیشتر او انجامید.

بابک زنجانی از همکاری با امیر جعفری در مجموعه تحت عنوان یاسین فیلم نام برده و گفته است: «امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می‌کند و یکی از افرادی است که دربارهٔ فیلمنامه‌ها نظر می‌دهد.»

وی همچنین درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده است: امیر جعفری که هنرپیشه هستند، ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاس بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب و در  مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها